Studenții din anii terminali din mai multe orașe din țară, aflați în sesiunea de iarnă, au fost energizați cu fructe, vitamine și ciocolată.
Tinerii au găsit pe băncile facultății un kit special de produse, pregătite de Lidl, care să-i ajute să treacă mai ușor peste această perioadă încărcată.
Tinerii din învățământul superior au intrat, în această perioadă, în focul examenelor din sesiunea de iarnă. Fiecare serie de examene aduce cu ea, inevitabil, emoție, multe ore de studiu și consum mare de energie. Pentru prima dată, Lidl vine în sprijinul tinerilor care își propun să atingă performanța în sesiune pregătindu-le o surpriză plină de energie chiar în sălile de examen.
„Este important să existe o armonie între minte, trup și suflet, iar aceasta trebuie susținută de o alimentație corectă, de vitaminizarea organismului, de o constantă activitate fizică și de un somn odihnitor. Micronutrienții (vitamine și minerale) reduc stresul, oboseala și au capacitatea de a crește rezistența organismului la suprasolicitarea din timpul sesiunii. Pentru o bună funcționare a sistemului nervos, trebuie să consumăm alimente din cele trei categorii de nutrienți: vitamine, minerale și aminoacizi esențiali”, a declarat Alina Stoica, nutriționist.
Studenții din anii terminali din mai multe Universități din România au fost întâmpinați în sălile facultăților nu numai cu subiectele de examene, ci și cu un kit special de produse marca Lidl. Astfel, tinerii s-au bucurat de energizarea pregătită de companie care a constat în fructe, vitamine și ciocolată.
„Pentru a face performanță este nevoie de multă muncă, dăruire, dar și de susținere din partea celorlalți. Suntem conștienți că, în perioada sesiunii, studenții au nevoie de energie și ne-am dorit să le oferim un sprijin tinerilor aflați în ultimul an de studiu, care vor să-și crească șansele pentru cele mai bune rezultate. Una dintre misiunile Lidl este aceea de a forma și de a susține tinerii cu potențial din România care își doresc o carieră de succes. În același timp, îi așteptăm pe cei mai ambițioși să se înscrie în proiectele noastre și să facă parte din echipa de succes Lidl”, a declarat Ileana Ștefan, Director Resurse Umane.
Campania a început pe 28 ianuarie și s-a încheiat astăzi. Compania Lidl a dorit prin această acțiune să îi sprijine pe studenți într-un mod inedit, în perioada primelor examene din 2016.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați:
//www.lidl.ro
Facebook Lidl Romania
Twitter Lidl Romania.