Pe 9 iunie, cei aproape 100 de lucrători prezenți pe șantierul Skanska pentru construcția noului sediu central Lidl au fost întâmpinați cu un mic dejun cald.
Retailerul i-a răsplătit pentru eforturile pe care aceștia le depun în fiecare zi, pentru un mâine mai bun.
Acțiunea este inspirată de filosofia brandului Lidl, integrată în campania de identitate pe care compania a lansat-o la începutul lunii martie – „Meriți să fii surprins”. Astfel, Lidl își propune să îi răsplătească pe români pentru munca lor susținută cu experiențe inedite și cu produse de calitate la cele mai bune prețuri.
Așadar, pe 9 iunie, înainte de a începe munca, toți lucrătorii au fost întâmpinați cu un mic dejun cald, constând în produse de la Brutăria Lidl și iaurt. Desfășurată în parteneriat cu Skanska, surpriza Lidl le-a oferit acestora o masă de care mulți dintre ei nu au timp să se bucure în fiecare dimineață.
„Înțelegem cât de solicitantă poate fi munca pe șantierele de construcții. De aceea, am vrut să îi surprindem pe cei care lucrează pe șantierul noului nostru sediu central, construit de Skanska, cu un mic dejun binemeritat, pe care mulți dintre ei nu reușesc să îl ia în tihnă înainte să plece la muncă la primele ore ale dimineții,” a povestit Maria Pârvuleasa, PR & CSR Manager în cadrul Lidl România. „Ne bucurăm că putem să îi răsplătim pe cei aproape 100 de lucrători și ne propunem să oferim din ce în ce mai multe asemenea surprize tot mai multor români.”
Richard Burleigh, președintele Skanska Construction pentru România și Ungaria, a declarat: „Suntem încântați să lucrăm împreună cu Lidl și să observăm că în centrul dezvoltării proiectului nostru se află respectul și grija pentru oameni. Micul dejun pentru lucrătorii din șantierul nostru este una dintre activitățile care dovedesc că Lidl și Skanska împărtășesc aceeași viziune când vine vorba de preocupare pentru wellbeing și sănătatea angajaților”.
Șantierul construcției noului sediu este un model în ceea ce privește protecția muncii angajaților și a mediului, fiind în line cu demersurile Lidl și Skanska către sustenabilitate și grija față de oameni.
Începând cu luna martie, Lidl i-a surprins pe români cu diverse astfel de acțiuni, precum deschiderea unui restaurant de tip pop-up pentru cinci zile, La Iordache, în București și în Cluj, unde bucătarii au gătit cu produse din gama Cămara Noastră. Totodată, pentru că „Împreună protejăm frumusețea româncelor”, alături de Oana Cuzino, peste 2.000 de doamne din clădirile de birouri din București, Timișoara, Cluj, Iași, Constanța și Pitești au primit kit-uri cu produse Cien. În plus, Lidl a oferit peste 1.000 de cadouri Deluxe în clădiri de birouri din București și din 5 orașe din țară, cu ocazia Sărbătorilor Pascale.