5 zile de festival, 1 #ElectricKingdom, 170.000 de participanți, aproape o treime dintre ei clienți ai Lidl #RoyalMarket, 15.000 de curajoși care s-au bucurat de priveliștea panoramică asupra festivalului din Lidl #RoyalWheel și peste 45.000 de oameni care și-au pregătit singuri grătarul în prima zonă de acest gen amenajată vreodată la Electric Castle, #RoyalGrill, sau au mâncat la #RoyalFoodCourt. Așa arată în cifre Electric Castle 2017, prima ediție în care Lidl România a fost partenerul strategic al festivalului. Dincolo de cifre, însă, experiențele sunt cele care merită povestite, iar experiența a fost una „electrică” atât pentru participanții la festival, cât și pentru retailer.
Electric Kingdom: 5 locuri de neratat pentru participanții la festival
Pe domeniul Castelului Bánffy, acolo unde se adună an de an pasionații de muzică, întreaga atmosferă a fost una „regală”, în ton cu peisajul și arhitectura de poveste. Construit în premieră la Electric Castle, #RoyalMarket a fost un magazin în toată regula, menit să le aducă participanților confortul cumpărăturilor de acasă în cadrul unui festival, unde, de obicei, opțiunile de cumpărături sunt limitate. Pe rafturi s-au regăsit produsele cu care clienții Lidl sunt deja obișnuiți: produse ready to eat, băuturi răcoritoare, legume și fructe, carne proaspătă și produse de brutărie și patiserie, dar și colecția de articole vestimentare și accesorii create special pentru festival.
În plus, pentru că tradiția anunța și în acest an ploaie, participanții și-au putut cumpăra atât cizme de cauciuc, cât și pelerine de ploaie. Pentru că la festival nu este ca acasă, Lidl #RoyalMarket a fost deschis zilnic între 8:00 dimineața și 4:00 a doua zi, iar pentru aceasta, Lidl a adus din toată țara aproape 100 de angajați care au lucrat în 3 ture.
Cele mai apreciate produse au fost cele din Brutăria Lidl, motiv pentru care cuptoarele au mers la foc continuu. Produsele de brutărie și patiserie au fost urmate în topul preferințelor clienților de dulciuri și de produsele din oferta de accesorii destinate festivalului. De succes s-au bucurat și produsele refrigerate, pe care clienții le-au putut pregăti singuri la #RoyalGrill, de asemenea o premieră. Astfel, de-a lungul celor 5 zile de festival, peste 25.000 de persoane au utilizat grătarele din această zonă. Iar cei care au dorit să se energizeze, în Royal Garden au putut alege între fresh-uri de legume și fructe, limonadă cu mentă sau salată de fructe.
Royal Wheel a fost o altă surpriză pe care Lidl le-a pregătit-o participanților Electric Castle de anul acesta. Roata panoramică le-a oferit șansa să trăiască festivalul la cote înalte, în timp ce ascultau piesele artiștilor preferați. Peste 15.000 de curajoși și-au dorit să se bucure de o vedere panoramică a castelului Banffy, dar și a atracțiilor din festival. Printre acestea s-a numărat și Lidl #RoyalFoodCourt, de unde aproximativ 22.000 de oameni s-au bucurat de hamburgeri, paste, friptură și salate pregătite special pentru ei, cu ingrediente Lidl.
Lidl și Mai Noi, parteneri pentru a promova responsabilitatea socială
Pentru că sustenabilitatea este parte din ADN-ul Lidl, împreună cu Mai Noi, o organizație cu profil ecologic, Lidl și-a propus să contribuie activ la obiectivul de sustenabilitate stabilit de organizatori: acela de a deveni festivalul „zero waste”, respectiv să reușească să recicleze cât mai multe dintre deșeurile generate și să compenseze impactul asupra mediului prin acțiuni care reduc amprenta festivalului. Pentru a putea atinge acest obiectiv, Electric Castle, Mai Noi și Lidl i-au provocat pe participanți să vină la festival pe bicicletă, să colecteze deșeurile selectiv, să facă duș în mai puțin de 5 minute pentru a economisi apa, una dintre cele mai valoroase resurse ale planetei, sau să pedaleze pentru a-și încărca telefonul mobil.