Competiția Bucătar din Plăcere a demarat în primăvara acestui an, ca un manifest al bucuriei de a găti. Prin această campanie, Lidl și-a propus să îi reunească pe cei pentru care fiecare experiență culinară este specială și să le susțină pasiunea pentru gătit, astfel încât să facă parte din noul val de bloggeri și vloggeri culinari.
Anul acesta, Lidl a pornit în căutarea pasionaților de gătit, pentru care bucătăria este un spațiu creativ, în care se exprimă liber, se perfecționează și se relaxează. După ce a descoperit nenumărate moduri surprinzătoare de a găti, Lidl a ales primii Bucătari din Plăcere, pe care îi va susține mai departe în parcursul lor culinar online. Ana-Maria Irimia, Cristina Gagiu, Cezar Stanislau, Daniela Săvuică, Alin Priceputu, Orsolya Mare și Oana Lazăr sunt Bucătarii din Plăcere care, alături de Lidl, învață să își transforme pasiunea pentru gătit într-o carieră și o sursă de inspirație culinară pentru ceilalți.
Pentru ca Bucătarii din Plăcere să se poate perfecționa continuu și să crească interesul comunităților online pentru preparatele lor, Lidl împreună cu Chef Florin Dumitrescu, Andrei Aradits și Teo Rogobete (Teo’s Kitchen), promotorii competiției, au realizat o serie de tutoriale despre cum să creeze conținut de calitate pentru un blog sau vlog de food, cum să pregătească un set pentru fotografiere sau cum să comunice în fața camerelor video. Tutorialele realizate de către aceștia sunt disponibile pe www.surprize.lidl.ro, atât în format video, cât și în format text.
“Îmi place să fotografiez tot ceea ce întâlnesc în drumul meu, iar amintirile rămân astfel mult mai vii în parcursul meu ca Bucătar din Plăcere. Vlog-ul meu, Reţetele puse în ramă, mă ajută să retrăiesc mirosurile şi gusturile obţinute atunci în bucătarie şi totodată să descopăr cu bucurie evoluţia mea în arta culinară. Mentorii pe care i-am cunoscut în competiție m-au învățat, printre altele, cum să pun cât mai bine în valoare preparatele mele prin fotografiile de prezentare, cum să ma ajut de culoare și proporții pentru a obține cea mai bună imagine. Tot efortul şi toate emoţiile sunt răsplătite de fotografia perfectă care primeşte like-uri şi share-uri”, a declarat Bucătarul din Plăcere, Alin Priceputu.
Mai mult, Bucătarii din Plăcere beneficiază de suport pentru a-și crește popularitatea, nu doar pe blog sau pe canalele lor de Facebook și Instagram, ci și pe YouTube. Alături de promotorii campaniei și de echipa Lidl, ei au la dispoziție resurse video și sfaturi practice pentru a deveni creatori de conținut de calitate și pe un vlog culinar.
“Pentru mine, competiția Bucătar din Plăcere a fost cea mai bună ocazie pentru a-mi lansa serios vlogul de cooking, MEOWmade. Gătitul este o pasiune pe care o am de când eram mică, iar faptul că oricum îmi făceam cumpărăturile de la Lidl destul de des, a făcut ca sprijinul pe care l-am primit în urma acestui concurs să fie o bucurie imensă“, a completat Daniela Săvuică, Bucătar din Plăcere.
Înscrierile în competiție continuă până pe data de 30 septembrie 2017, iar desemnarea următorilor câștigători se va realiza în perioada 01– 08 octombrie 2017. Toți participanții la concurs pot câștiga vouchere lunare de cumpărături la Lidl și un premiu în valoare de 1000 de euro. În plus, Bucătarii din Plăcere selectați vor avea posibilitatea de a-și arăta talentul culinar la televizor și șansa de a face parte din blogosfera culinară.
Înscrierile în concursul Bucătar din Plăcere se fac pe platforma: surprize.lidl.ro/bucatardinplacere.