Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Lidl a obtinut statutul de Superbrand

lidl

2013, fiind lider al categoriei Supermarket, Hypermarket, Cash & Carry si Discounter

La sfârșitul lui 2013, Lidl a obținut statutul de Superbrand, ca o recunoaștere a succesului înregistrat de brand de la lansarea sa în România. Calitatea produselor Lidl, încrederea consumatorilor în brand, dar și ascensiunea sa rapidă au condus către această recunoaștere, confirmată prin includerea Lidl în Cartea Superbrands 2013/2014.

Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, activând în peste 20 de țări europene şi având aproximativ 10.000 de magazine. De la intrarea pe piața locală, în 2011, numărul magazinelor Lidl a ajuns la 174, compania numărându-se printre retailerii de top din România.

Cheia succesului Lidl constă în principiile de bază ale companiei: grija față de satisfacția clientului, un raport superior între calitate și preț, amabilitatea și deschiderea față de clienți, dar și respectul și încrederea. Aceste principii se regăsesc în activitatea Lidl la toate nivelurile. Clienții Lidl sunt întâmpinați mereu cu produse de calitate la cele mai competitive preţuri, dar şi cu activări interesante, precum concerte sau concursuri. Astfel, la atingerea cifrei de 1.000.000 de fani pe pagina de Facebook a Lidl România, compania a sărbătorit alături de clienţi prin lansarea imnului „Un Milion de Prieteni”, interpretat de Andra feat. Krem.

Mai mult, Lidl se implică și în viața comunităților în care activează, implementând proiecte proprii sau susținând inițiative ale comunității. Un proiect propriu de mare anvergură a fost organizarea, cu sprijinul Poliţiei Rutiere Române, a celei mai ample campanii de educaţie rutieră din România. Astfel, în data de 29 septembrie 2013, peste 10.000 de copii din toată ţara au luat parte la cursul de educație rutieră ce a avut loc simultan în parcările tuturor magazinelor Lidl la nivel național.

„Includerea Lidl în Cartea Superbrands 2013/2014, datorită încrederii pe care clienții o acordă brandului, calității produselor și dinamismului de care dă dovadă activitatea noastră, este pentru noi o onoare. Suntem deosebit de mândri și considerăm această distincție ca pe o confirmare a valorii brandului Lidl, susținută de eforturile noastre, ale tuturor angajaților companiei,” declară Georgiana Tugearu, PR Manager Lidl România.

„Lidl a obținut statutul de Superbrand 2013 pentru calitate, încredere și dinamism, clasându-se ca lider în categoria Supermarket, Hypermarket, Cash & Carry și Discounter. În urma cercetării derulate pentru identificarea celor mai performante branduri de pe piața din România, Lidl s-a remarcat în special la dimensiunea încredere, unul dintre cele mai importante atribute pentru consumatorii români în interacțiunea cu un brand", afirmă reprezentanţii Superbrands.

Supebrands este o organizaţie internaţională independentă, ce promovează activităţile de branding şi oferă distincţii brandurilor cu rezultate excepţionale. Prin intermediul programelor sale implementate în peste 88 de ţări, Superbrands identifică şi recompensează branduri de top din toată lumea.

Bucuresti, 11.03.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.