Artista va fi protagonista campaniilor de comunicare pentru Huawei P40 lite în 2020
HUAWEI Consumer BG anunță noul parteneriat cu Lidia Buble pentru anul 2020. Artista va face parte din campaniile de comunicare pentru Huawei P40 lite, ce vor beneficia de o abordare integrată pe canalele clasice, digital și retail driven, venind astfel în întâmpinarea iubitorilor de tehnologie și a celor care vor să fie în ton cu cele mai noi tendințe.
În intervalul 4-17 martie se desfășoară campania de precomandă pentru P40 lite, campanie care o are în prim plan pe Lidia Buble. Special conceput pentru generația tinerilor de azi, telefonul se potrivește perfect cu stilul energic și în vogă al artistei, îi pune în valoare personalitatea puternică și stilul ei efervescent prin designul original, procesorul puternic și calitățile imbatabile ale camerei foto.
„Lidia Buble este una dintre cele mai apreciate artiste din România noului val. Ne bucurăm tare mult că o avem on-board și suntem siguri că implicarea ei în campania P40 lite va completa perfect imaginea pe care dorim să o conturăm pentru cel mai recent smartphone Huawei în rândul tinerilor consumatori, pe care îi vizăm cu acest device.
P40 lite este un telefon cu personalitate, la fel și Lidia. De aceea, suntem siguri că acest mix de youth, energie și culoare reflectă cel mai bine noul produs și îl poziționează acolo unde ne dorim.”, declară Sabina Știrb, Head of Communication, Huawei Consumer Business Group.
Pe parcursul campaniei, ce include declinări în digital, print, tv, precum și în retail, Lidia se va bucura de capabilitățile puternice ale camerei quad de care dispune smartphone-ul și va descoperi o experiență unică de fotografiere pentru cele mai cool poze de Social Media. Artista va surprinde cele mai frumoase momente de pe scenă și din viața de zi cu zi și va relata fanilor săi cum se simte experiența P40 lite și ce aduce în plus un telefon cu astfel de specificații.
„Noul P40 lite mi-a plăcut din prima clipă! Cel mai mult m-a atras la el design-ul camerei foto, culorile minunate cu care vine la pachet și bateria care ține foarte mult. Mi se pare că ne potrivim atât stilistic, e accesoriul perfect pentru outfiturile mele, iar când vine vorba de muncă, este la fel de pus pe treabă ca mine – procesor puternic, baterie rezistentă. Suntem gata să cucerim primăvară împreună!”, spune Lidia Buble.
Campania pentru P40 lite vine cu o surpriză pentru cei care comandă noul smartphone până pe 17 martie: o pereche de căști Huawei FreeLace cadou la fiecare precomandă.
Smartphone-ul vine în variantele de culoare Midnight Black, Sakura Pink și Crush Green, trei culori care se înscriu cu succes în topul celor mai cool nuanțe ale anului 2020, și poate fi precomandat online de pe https://consumer.huawei.com/ro. Mai multe informații despre produs, puteți descoperi în pagina dedicată https://consumer.huawei.com/ro/phones/p40-lite/. Comenzile vor putea fi ridicate începând cu 18 martie din magazinele Huawei Experience Store din Băneasa Shopping City și Huawei Brand Shop din AFI Cotroceni.
Lidia Buble este o cântăreață de muzică pop, ale cărei melodii sunt ascultate de milioane de români din întreaga țară și de peste hotare. Având una dintre cele mai bune voci din România, artista își surprinde mereu fanii cu piese în vogă și cu stilul unic pe care îl adoptă, ieșind în evidență prin culorile excentrice și personalitatea puternică.