vine în România
OBI, liderul pieţei do-it-yourself din Europa Centrală şi de Est şi principalul distribuitor de produse pentru casă şi grădină, se pregăteşte să intre pe piaţa din România. Prezentă în 11 ţări europene, compania germană care generează vânzări nete de 5,8 miliarde Euro printr-o reţea de peste 500 de magazine se extinde agresiv în Europa Centrală şi de Est. Sergio Giroldi, CEO al OBI: “Intenţionăm să ne consolidăm poziţia de lider de piaţă în Europa Centrală şi de Est. Fiind convinşi de avantajul nostru competitiv bazat pe valorile solide ale companiei, pe formatele superioare ale magazinelor OBI si pe competenţele noastre extinse în segmentul DIY, vom poziţiona brandul OBI ca lider de piaţă în ţările Europei Centrale şi de Est. În următorii ani vom investi puternic în extinderea reţelei noastre de magazine. Pentru aceasta, suntem hotărâţi sa acţionăm rapid şi să ne angajăm într-o direcţie de dezvoltare dinamică şi profitabilă.”
“Decizia de a veni în România constituie un pas important în consolidarea poziţiei de lider pe piaţa din regiune”, a declarat Dieter Messner, membru al Consiliului de Administraţie OBI, responsabil pentru activităţile internaţionale. “Piaţa românească ne oferă posibilităţi de creştere foarte atractive pe segmentul de retail aflat într-o continuă dezvoltare. OBI intenţionează să devină curând un jucător important în România, valorificând avantajul său competitiv, care are la bază valorile companiei, formatele superioare de magazine şi competenţa vastă în segmentul DIY reflectate în gama de produse”, a adăugat acesta.
Romano Quinzi, Country Manager OBI pentru România, explică: “Vom oferi clienţilor români o experienţă unică la cumpărături. În magazinele noastre ei vor găsi o gamă bine echilibrată de produse DIY, produse pentru decorare şi bricolaj, precum şi un centru de produse de grădinărit fără egal pe piaţă.” Primele magazine OBI vor fi inaugurate la finalul anului 2008. „Suntem foarte încântaţi de oportunitatea pe care o avem în România. De aceea vom investi peste 20 milioane de Euro în următorii doi ani şi vom continua să ne extindem”, a declarat dl. Quinzi. Obiectivul pe termen lung al companiei este de a deveni lider de piaţa în România. OBI va deschide magazine moderne, de dimensiuni mari (8-12,000 m2 ), în toate zonele ţării.
Profilul companiei OBI
Cu peste 500 de magazine, OBI este fără îndoială numarul 1 pe piaţa germană şi unul dintre principalii comercianţi DIY din Europa. Pe lângă Germania, Cehia, Slovenia, Polonia, Ungaria, Bosnia-Herzegovina şi Rusia, OBI este de asemenea prezent în Italia, Austria, Elveţia şi Croaţia. OBI este cel de-al patrulea mare distribuitor DIY din lume, având peste 38,000 de angajaţi. Magazinele OBI au înregistrat în anul financiar 2006 – 2007 vânzări totale de 5,8 miliarde Euro.
Potrivit unui studiu efectuat de institutul TNS Infratest, OBI se situează printre cele mai cunoscute mărci din Germania, notorietatea spontană a mărcii fiind de 97% în iulie 2007.
{mosloadposition user10}