Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Lideri din Resurse Umane și Afaceri Impulsionează Schimbarea pentru Succes Organizațional Durabil în România

Loredana Vătăvoiu, Marketing Director Up România

Evenimentul B2B a fost organizat sub umbrela campaniei ,,Redefinim Munca” lansată în 2023 de Up România, prin care liderii de HR și managerii sunt sprijiniți să creeze în companiile lor premisele pentru ca oamenii să dea ce-i mai bun din ei.

Conferința „Cum construim echipe performante și motivate?”, organizată de Up România, în parteneriat cu Trend Consult și Libra Internet Bank, a reunit astăzi, la Arad, lideri din domeniul resurselor umane, antreprenori și manageri din companii prezente în zona de Vest a României, în special Arad și Timișoara. Participanții au avut oportunitatea de a înțelege direct de la experți în domeniul managementului resurselor umane cum să redefinească munca pentru a obține performanță durabilă și cum să creeze o cultură organizațională motivantă și retentivă pentru talentele de top.

În cadrul evenimentului au fost abordate teme precum importanța beneficiilor extrasalariale, prioritizarea bunăstării angajaților și adaptarea la noile realități economice și sociale. De altfel, un sondaj realizat recent de Up România și eJobs privind percepțiile și nevoile angajaților și angajatorilor în ceea ce privește mediul de lucru din România a arătat că, în egală măsură, atât angajatorii, cât și angajații intervievați cred în necesitatea redefinirii muncii. Peste 86% dintre angajatori și mai mult de 93% dintre angajați sunt de acord că este necesară o revizuire a modului în care este perceput și gestionat locul de muncă.

Loredana Vătăvoiu, Marketing Director Up România
Loredana Vătăvoiu, Marketing Director Up România

„Întâlnirea de afaceri de astăzi de la Arad marchează o continuare a seriei de evenimente desfășurate anul trecut în București, Iași și Cluj. Scopul său este de a aduce împreună profesioniști din mediul de afaceri local, inclusiv experți în domeniul resurselor umane, bancheri, consultanți în cultură organizațională și climat, și specialiști în soluții moderne de motivare a angajaților. Pentru a avea performanță în business este important să avem o abordare umană și una financiară. Acesta este motivul pentru care facem o sinergie în premieră în România între beneficii, cultură și climat. La Up, credem că investițiile în bunăstarea oamenilor sunt importante atunci când vorbim de performanța business-urilor.”, a completat Loredana Vătăvoiu, Marketing Director Up România.

Magor Csibi, expert în leadership și cultură organizațională din cadrul Trend Consult, aduce o perspectivă valoroasă și o expertiză deosebită în regiunea de Vest a României, contribuind la consolidarea parteneriatului nostru strategic pentru a sprijini succesul organizațional durabil. La Up România, credem că investițiile în bunăstarea oamenilor reprezintă un pilon esențial în obținerea performanței durabile în lumea business-ului.

“Astăzi am discutat despre importanța prioritizării climatului organizațional înaintea culturii, atât pentru angajați cât și pentru lideri. Consider că alegerea inversă duce rapid la neperformanță, demotivare și la organizații care trebuie să lucreze intens la sănătatea internă a companiei. Îmi doresc ca antreprenorii care m-au ascultat astăzi la evenimentul ,,Cum construim echipe motivate și performante” să conducă organizații autentice și faine, nu doar să lase această impresie.” a mai adăugat Magor Csibi.

Octavian Hera, Marketing Director Libra Internet Bank, a vorbit despre cum dezvoltările constante din domeniul inteligenței artificiale redefinesc munca, dar și antreprenoriatul: “Trăim vremuri interesante, în care vedem cum predicțiile din cărți sau filme SF devin realitate într-un ritm alert, iar una dintre principalele mize, din punct de vedere antreprenorial, este de a încorpora aceste inovații în activitatea zilnică a organizației, pentru o mai mare eficiență, dar și de a le pune la dispoziția clienților, sub forma unui serviciu atractiv și ușor de accesat. Iar cel mai la îndemână exemplu este Libra Voice, primul serviciu de inteligență artificială generativă bazată pe voce introdus în aplicația de mobile banking a unei bănci din România. Este un proiect realizat 100% de către specialiști Libra și care este reprezentativ pentru cultura noastră organizațională: inventivitate, spiritul de competiție și motivația dată de succes”.

Evenimentul a oferit participanților perspective valoroase pentru îmbunătățirea performanței echipelor și atragerea celor mai talentați angajați, prin implementarea unor programe de recompensare și beneficii competitive. Mai mult decât atât, a fost o bună oportunitate de networking și interacțiune între experți din diverse domenii, contribuind la îmbogățirea strategiilor de management al resurselor umane la nivel național.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.