Peste 2.000.000 de români au urmărit emisiunea prezentată de Dan Negru
Emisiunea “Next Star”, care a avut-o câștigătoare pe Amalia, o fetiță de zece ani din Galați care a cucerit juriul și publicul cu momentul său, a fost joi seara lider de audiență atât la nivelul publicului din mediul urban, cât și la nivelul întregului public din România.
Show-ul prezentat de Dan Negru a adunat în fața micilor ecrane 2.086.000 de telespectatori din toată țara, în minutul de maximă audiență de la 21.50.
Așadar, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului de la orașe și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (20.30 – 23.35) o audiență medie de 7,7 puncte de rating și o cotă de piață de 16,8 %, în timp ce următorul clasat, Kanal D, înregistra 6,6 puncte de rating și o cotă de piață de 14,3 %, la fel ca și ProTV.
Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul publicului național, înregistrând o audiență medie de 8,1 puncte de rating și o cotă de piață de 17,5 %, în timp ce următorul clasat, Kanal D, înregistra 7,5 puncte de rating și o cotă de piață de 16,2 %. Pe locul III se află Pro TV, cu 6,2 puncte de rating și 13,5% cota de piață.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All urban si National
Perioada 31 martie 2016
Foto copyright Gabriela Arsenie-Antena1_220316_Next Star6 Ed9_0109.