Librex, unul dintre principalii jucători din piața locală de carte, cu creșteri duble ale afacerii de la an la an și cu o tradiție de doisprezece ani în domeniu, organizează evenimentul Black Friday în perioada 11 – 13 noiembrie 2022.
Oferta pentru Black Friday 2022
De Black Friday, Librex le propune clienților cele mai mari reduceri din an, de până la 90%, precum și pachete de cărți create exclusiv pentru cel mai mare eveniment de retail al anului. În completare, comenzile cu valoare de peste 200 de lei și la anumite pachete și produse vor fi onorate cu transport gratuit.
Cărțile cu cele mai mic preț vor fi „Pune-ți o dorință” (Allison Hoover Bartlett și Anne Marie Ryan) – 3,1 lei, „Țara pe care o iubesc” (Regina Maria a României) și „Ușa secretă spre succes” (Florence Scovel Shinn) – ambele la 7,8 lei.
Bestsellerurile cu cea mai bună ofertă vor fi „Când corpul spune nu” (Gabor Mate) – 33 lei, redus cu 45 %, „Povestea vieții mele. Set 4 volume + Casetă de Colecție” (Regina Maria) – 62.4 lei, redus cu 60 %, „Pachet complet Robert T. Kiyosaki – Set 14 Carti” – 387.5 lei, redus cu 50%.
„Deși industria cărților a fost pusă la grea încercare în 2022, Librex a făcut tot posibilul să rămână competitiv și, în același timp, aproape de clienții săi. Ca atare, este un an în care am investit foarte multe resurse în promoții și oferte speciale pentru clienții Librex, iar Black Friday, evenimentul de retail al anului, nu putea fi o excepție. ”, Ionuț Radu, Librex.ro.
Așteptări financiare și detalii operaționale
Cu un stoc de peste 200.000 de cărți pregătite pentru Black Friday, Librex așteaptă încasări de peste 500.000 de lei. Termenul de livrare promis pentru livrarea comenzilor este ziua ulterioară plasării comenzii.
În ceea ce privește pregătirile pentru BlackFriday, Librex a dublat numărul de personal din depozit și preluare comenzi, a achiziționat aparatură suplimentară pentru logistică (scannere, imprimante și calculatoare) și a implementat un sistem software care permite prelucrarea a 10.000 de comenzi pe zi.
În ceea ce privește obiceiurile de consum, categoriile de beletristică, dezvoltare personală, spiritualitate și cărți pentru copii sunt așteptate să fie cele mai accesate de către clienți. Librex se mai așteaptă ca 60% din volumul comenzilor să fie plasate cu cardul și 86% de pe dispozitive electronice, situație similară cu Black Friday 2021.