Dupa schimbarea platformei sale online cu o versiune modernizata la inceputul anului 2013, Libra Internet Bank a adaugat un nou set de facilitati serviciului Internet Banking, intr-un program de dezvoltare continua, bazat pe un parteneriat cu clientii, in premiera in Romania. Opiniile lor sunt analizate de un serviciu specializat si programate pentru implementare in termen rapid, de la cateva zile la cateva saptamani, in functie de complexitate. Programul continua pe parcursul intregului an.
Gradul de utilizare a serviciului online oferit de Libra Internet Bank este in crestere, in 2012 banca inregistrand cu 36,4% mai multe companii si cabinete de profesii liberale abonate fata de 2011, si cu 20,6% mai multe tranzactii ale acestor clienti prin Internet Banking, cu un volum in crestere cu 33%.
„Clientii se obisnuiesc tot mai mult sa faca banking de la distanta si exprima opinii foarte pertinente. Libra Internet Bank a initiat un program de dezvoltare continua a serviciului Internet Banking in parteneriat cu clientii sai, cu ambitia de a crea minim 26 de noi aplicatii online in 2013. Si reusim. Suntem deschisi spre noile tehnologii, spre viitor. Elita intelectualitatii ne-a ales ca partener financiar – medicii si toate celelalte profesii liberale, dar si marii intreprinzatori – ceea ce ne obliga sa fim performanti. Stim ca timpul e inamicul tuturor, tratam cu seriozitate acest aspect si oferim clientilor maxima receptivitate si rapiditate in operarea online.”, a declarat Emil Bituleanu, presedintele Libra Internet Bank.
Cele mai recente dezvoltari pe care Libra Internet Bank le-a inclus in aplicatia Internet Banking sunt:
· deschiderea de conturi curente suplimentare in lei sau valuta in aplicatia Internet Banking, fara drumuri la banca si fara acte suplimentare.
· vizualizarea in Internet Banking a unor acte aferente conturilor: delegatii, fise cu specimen de semnaturi, mandate de debit direct.
· activarea sau dezactivarea, prin Internet Banking, a statusului cardului pentru utilizare in tranzactii online de catre persoanele juridice.
Pagina web www.internetbanking.ro care prefateaza si descrie aplicatia de Internet Banking are la randul ei o noua infatisare si cuprinde demonstratii video ale facilitatilor suplimentare introduse dupa lansarea noii platforme.
Serviciul Internet Banking de la Libra Internet Bank este disponibil fara taxa de activare si fara plata unui abonament, iar comisioanele operationale online sunt cu 30% mai mici fata de cele de la ghiseu.
Libra Internet Bank este persoana juridica romana, este participanta la Fondul de Garantare a Depozitelor in Sistemul Bancar (FGDB) si face parte din grupul american de investitii New Century Holdings din anul 2003.
In versiunea optimizata la inceputul anului 2013, serviciul de online banking de la Libra Internet Bank si-a sporit viteza de incarcare a paginilor si de actualizare a soldurilor dupa fiecare operatiune, si-a adaugat noi operatiuni si optiuni, pe baza sugestiilor clientilor, si necesita mai putine click-uri in pasii de efectuare a operatiunilor. Autentificarea prin sms, implementata in 2012 de Libra Internet Bank, asigura un grad ridicat de securitate informatica si avantajul conectarii prin orice browser.
Alaturi de numeroase alte distinctii pentru produse in premiera in sistemul bancar, Libra Internet Bank este recunoscuta pentru inovatiile sale online, fiind distinsa in 2011 cu premiul “e-Product” pentru serviciul Acces Investigator (la Gala e-Finance) si in 2012 cu premiul „e-Nnovation Award” pentru facilitatea de decontare in ziua tranzactiei (T+0) in sistemul LibraPay de gestionare online a platilor la comercianti (la Gala e-Finance), premiul „Cel mai bun produs pentru medici” acordat de Colegiul Medicilor din Romania pentru produsul Hipocrate Net (la Gala Medica 2012), premiul “Best Start-Up Bank in the 3D Secure System” pentru serviciul LibraPay (la Gala Premiilor eCommerce – GPeC).
{mosloadposition user9}