Serviciul Libra Internet Banking a primit premiul “Best Internet Banking Service” la Gala Premiilor “Comunic@tii Mobile” 2013, desfasurata pe 10 decembrie in Bucuresti si aflata la a zecea editie.
“Avem cel mai dinamic si modern serviciu de online banking de pe piata romaneasca, lucru recunoscut atat de clientii nostri, cat si prin premiul castigat chiar la editia aniversara a Galei Comunicatii Mobile, la randul ei una din cele mai longevive reuniuni ale sectorului telecom. Si nu ne oprim aici! Reteta succesului nostru este metoda de lucru: transformam sugestiile clientilor in proiecte concentrate, care ii pun intr-o provocare permanenta pe specialistii nostri din aria de operatiuni si pe specialistii IT proprii, sustinuti de toate ariile de business ale bancii.”, a declarat Emil Bituleanu, presedintele Libra Internet Bank.
Premiul recompenseaza performanta serviciului Libra Internet Banking, care a fost relansat cu o noua platforma in luna februarie 2013 si este dezvoltat in parteneriat cu clientii, sugestiile lor aflandu-se la baza adaugarii altor peste 25 de facilitati online pe parcursul anului.
Principalele avantaje, apreciate de utilizatorii Libra Internet Banking, sunt procesarea imediata a principalelor tipuri de operatiuni ordonate online inclusiv seara si in zilele nelucratoare, precum si diversitatea operatiunilor disponibile: plati in lei si valuta, depozite, schimburi valutare, operare de recipise, extrase de cont, cu sold actualizat in timp real. Gama este completata cu alerte prin email si sms, rapoarte variate, import/export de date si unele optiuni inedite pe piata bancara romaneasca (de exemplu, trimiterea copiei OP prin email direct din aplicatia online etc). Clientii au beneficii speciale online, anumite produse fiind disponibile numai prin serviciul Libra Internet Banking, cum este depozitul online eDepozit, la termen, pe 7 luni, cu cea mai buna dobanda fixa din oferta standard a bancii: 5,5% p.a.
O dovada a satisfactiei clientilor fata de serviciul Libra Internet Banking este faptul ca gradul lui de utilizare a crescut exponential in 2013: fata de ianuarie 2013, numarul utilizatorilor a crescut cu aproape 50%, numarul tranzactiilor online a crescut de 2,8 ori, iar volumul tranzactiilor online a crescut de 2,4 ori.
In topul preferintelor clientilor care folosesc serviciul Libra Internet Banking se afla efectuarea platilor in lei si in valuta (circa 80% din total tranzactii IBK), urmate de operarea recipiselor de catre executorii judecatoresti, constituiri si lichidari de depozite, schimburi valutare online etc. Ca tipuri de clienti, peste 60% dintre utilizatorii Libra Internet Banking sunt companii si cabinete ale profesiilor liberale.
Costurile de utilizare a serviciului Libra Internet Banking sunt printre cele mai mici de pe piata, nefiind percepute taxe de activare sau abonament lunar, iar comisioanele la operatiunile online sunt cu o treime mai mici fata de cele aplicate in sucursalele bancii.