Producătorul cu cea mai rapidă dezvoltare urcă pe locul doi pe piaţa din SUA
LG Electronics şi-a consolidat poziţia a patra în topul marilor producători globali de terminale mobile şi se îndreaptă spre atingerea obiectivului de a ocupa o poziţie în primele trei locuri. În al doilea trimestru din 2008, compania a înregistrat vânzări de 27.7 milioane de unităţi şi cea mai mare rată de creştere dintre primii cinci producători de telefoane mobile.
Cu o rată de creştere de două cifre faţă de primul semestru al anului, LG a reuşit să vândă cu 14% mai mult (în unităţi), creşterile în ce priveşte profitul operaţional şi veniturile din vânzări fiind de 22%, respectiv 18%.
„Doi factori cheie au stat la baza succesului nostru din cel de-al doilea trimestru,” a afirmat Dr. Skott Ahn, Preşedinte şi CEO al Companiei LG Mobile Communications. „Pe de o parte a fost creşterea vanzărilor pe segmentul de terminale premium, precum LG Secret (LG-KF750), Viewty (LG-KU990) şi Voyager (LG-VX10000), pornind de la nevoile consumatorilor. Si, pe de altă parte, a fost creşterea rapidă şi susţinută pe pieţele din ţările dezvoltate sau în curs de dezvoltare, atât pe segmentul de terminale premium, cât şi din clasa de mijloc.”
Vânzările puternice de terminale premium au consolidat gama de bază a LG şi, în acelaşi timp, imaginea de brand. O importanţă majoră a avut-o, alături de caracteristicile de top şi a design-ului de excepţie, folosirea tehnologiei displayurilor tactile pentru terminalele LG. Compania deţine cea mai variată gamă de terminale cu ecran tactil, cu cinci modele ce folosesc această tehnologie aflate în topul vânzărilor în cel de-al doilea trimestru.
În plus, în cel de-al doilea trimestru din 2008, vânzările LG au crescut pe toate pieţele faţă de primul semestru. Printre acestea se numără pieţele în curs de dezvoltare precum India, America Centrală şi de Sud şi Africa, pieţe dezvoltate precum cele din Europa şi America de Nord, unde terminalele premium se află în topul vânzărilor. Această dezvoltare echilibrată a ajutat compania să depăşească criza financiară care a afectat deja pe unii dintre competitori.
Creşterea impresionantă înregistrată de companie în pieţe dezvoltate precum Statele Unite, în ciuda încetinirii creşterii economice, nu este singurul rezultat remarcabil. Conform Strategy Analytics, LG a devenit cel de-al doilea producător de telefonie mobilă în Statele Unite, cu 8.8 milioane de unităţi vândute şi o cotă de piaţă de 21% în cel de-al doilea trimestru, cu 17% mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
În acelaşi timp, LG şi-a menţinut prima poziţie pe piaţa din Statele Unite, pe segmentul de terminale CDMA, pentru al treilea an consecutiv. Cota de piaţă din acest semestru, de 34.7%, a fost cea mai mare înregistrată vreodată.
Succesul vânzărilor de terminale LG pe piaţa din SUA a fost susţinut de vânzările puternice pentru modelele precum LG Vu (LG-CU920), Voyager (LG-VX10000) şi enV2 (LG-VX9100), competitori ai iPhone 3G.
“Rezultatele obţinute nu ne mulţumesc niciodată,” a afirmat Dr. Skott Ahn, Preşedinte şi CEO al Companiei LG Mobile Communications. “Aceasta nu înseamnă că urmărim să surclasăm competitori poziţionaţi mai sus. Scopul nostru principal este de a înţelege mai bine nevoile consumatorilor şi de a reuşi să le oferim satisfacţii şi mai mari.”
În contextul unor previziuni de intensificare a competiţiei pe piaţa telefoniei mobile şi al unui ritm încetinit de creştere a economiei globale, viitorul se arată strălucitor pentru business-ul LG de telefonie mobilă. Compania estimează o continuare a succesului prin dublarea profitului în cel de-al treilea trimestru al anului 2008, susţinut de produse special create pornind de la nevoile consumatorilor.
{mosloadposition user10}