Certificarea calităţii produselor electrocasnice LG:
· 5 ani de garanţie la toate modelele de electrocasnice mari (maşini de spălat, frigidere şi aparate de aer condiţionat)
· 10 ani garanţie pentru motoarele Direct Drive
· 3 ani garanţie pentru electrocasnicele mici (cuptoare cu microunde şi aspiratoare)
LG Electronics România, unul dintre liderii în domeniul echipamentelor electronice, electrocasnice şi al comunicaţiilor mobile, anunţă extinderea perioadei de garanţie la electrocasnicele mari şi mici, în cadrul campaniei promoţionale „5 ani fără griji” care se desfăşoară în magazinele retailerilor în perioada 20 martie – 30 iunie 2009.
„Prin acestă campanie dorim să întărim încrederea consumatorilor că produsele pe care le creăm au un ciclu mare de viaţă şi, în acelaşi timp, le oferă siguranţa unui produs de o calitate superioară şi funcţii care asigură performanţe optime. Extinderea garanţiei este încă o certificare a calităţii produselor electrocasnice LG,” a declarat dl. Roh Pan Ock, preşedinte al LG Electronics România.
Astfel, consumatorii care achiziţionează un produs electrocasnic LG înscris în campania promoţională în perioada derulării acesteia beneficiază de o garanţie extinsă, între 3 şi 10 ani, pentru următoarele produse: aparate frigorifice (frigidere independente, combine frigorifice independente, combine Side-by- Side), maşini de spălat şi aparate de aer condiţionat tip monosplit – 5 ani garanţie, motoare Direct Drive încorporate în maşinile de spălat LG cu această tehnologie – 10 ani garanţie, cuptoare cu microunde – 3 ani garanţie pentru magnetron şi aspiratoare – 3 ani garanţie pentru motor.
După achiziţie, înscrierea în promoţie se realizează prin trimiterea unui SMS la numărul 1835 cu textul LG, urmat de o verificare. Participantul va fi contactat în interval de 10 minute de către un operator ce va înregistra datele personale, datele facturii şi certificatul de garanţie în baza de date a promoţiei. În urma verificării Certificatului de garanţie, participantul va primi un SMS de validare a înregistrării, care certifică termenul de garanţie extins.
După data încheierii campaniei, consumatorii care au achiziţionat un produs în perioada desfăşurării acesteia, pot continua înregistrarea şi revendicarea garanţiei extinse în perioada 1 iulie – 31 iulie 2009 printr-un apel telefonic la numărul 021-2332491. Orice revendicare a garanţiei extinse după această dată nu va fi validată.
Regulamentul campaniei este disponibil pe website-ul LG Electronics România www.lge.ro şi în magazinele participante la promoţie. Costul mesajului trimis la numărul 1835 este de 0,05 euro (fără TVA) per SMS, în reţelele de telefonie Vodafone, Orange, Cosmote, Zapp.
{mosloadposition user10}