Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

LG previzioneaza vanzari de 20 miliarde USD pe segmentul de display-uri

până în 2010 prin consolidarea imaginii de brand premium

Compania estimează o creştere de 30% a vânzărilor de display-uri  şi o triplare a productivităţii

LG Electronics (LG), jucător important pe segmentul televizoarelor cu ecran plat, şi-a anunţat strategia de business şi obiectivele pentru divizia de display-uri, în cadrul IFA 2008, Berlin, Germania. Obiectivele stabilite, care urmăresc consolidarea poziţiei LG ca producător mondial de display-uri, includ o creştere de 30% a vânzărilor de display-uri, până la 20 miliarde USD, şi o triplare a productivităţii până în 2010.
“Competiţia s-a intensificat ca urmare a maturizării segmentului de televizoare cu ecran plat,” a afirmat Simon Kang, Preşedinte şi CEO al Companiei Digital Display a LG Electronics, în cadrul conferinţei de presă de la IFA. „Cu toate acestea, credem că activităţile de marketing adaptate pentru fiecare piaţă ne vor susţine produsele care îmbină perfect şi armonios design-ul cu tehnologia, asigurându-ne diferenţierea faţă de competitori.”

Abordarea strategică pentru realizarea obiectivului de creştere a vânzărilor de display-uri la 20 de miliarde USD până în 2010 cuprinde patru etape: susţinerea imaginii de brand premium, creşterea profiturilor aferente capitalului investit, menţinerea leadership-ului de produs şi extinderea portofoliului de business.
LG şi-a menţinut imaginea de brand premium prin concentrarea permanentă pe activităţile de marketing de brand, pentru produsele care reprezintă îmbinarea perfectă între design-ul stilat şi tehnologia inteligentă. Compania urmăreşte să investească 500 milioane USD în marketing până în 2010, printr-o abordare segmentată, regională. Cea mai mare parte din aceste investiţii vor fi alocate pe şase regiuni: America de Nord, America Centrală şi de Sud, Europa, China, Orientul Mijlociu şi Africa, precum şi ţările CIS. LG urmăreşte consolidarea parteneriatelor cu distribuitorii, precum şi centralizarea activităţilor de marketing de brand în ţări dezvoltate precum America de Nord şi Europa.

LG va spori creşterea ratei profitului în capitalul investit prin activităţi de externalizare, tehnologii inovative de producţie şi printr-un sistem avansat de management al liniei de producţie. Pentru aceasta, LG va aloca propriile capacităţi şi resurse umane în zone cu o valoare adăugată mai mare, folosind strategii de externalizare care să asigure un avantaj competitiv în ceea ce priveşte costurile.
În plus, introducerea unui sistem de producţie pe bază de celule, va asigura producţia unui volum mai mare a unor produse sau a unor cantităţi mici de produse de nişă, asigurând o triplare a productivităţii în următorii doi ani. Spre deosebire de linia de asamblare din procesul de producţie, în care mai multe persoane lucrează pe etape în realizarea unui singur produs, asamblarea pe bază de celule permite unei singure persoane să lucreze la un produs de la început până la finalizare. Pentru optimizarea managementului pentru linia de producţie, LG va controla întreaga reţea în timp real, îmbunătăţind vizibilitatea întregului sistem de la aprovizionare la distribuţie.

Pentur a-şi asigura leadership-ul de produs, LG se dedică în realizarea unor produse care să aducă valoare sporită clienţilor, pornind de la nevoile acestora. Pentru aceasta, compania va investi un miliard USD în dezvoltare şi cercetare până în 2010. LG îşi va diversifica gama de produse pornind de la preferinţele consumatorilor şi va consolida reţeaua de R&D prin realizarea unor parteneriate cu branduri înrudite cum sunt LG Dispaly, LG Innotek şi LG Digital TV Lab.

Mai mult, LG îşi va consolida şi segmentul business to business, prin dezvolatarea unor noi modele de new business prin vânzarea de produse de folosinţă în locuri publice cum sunt aeroporturile şi hotelurile, în special în America de Nord şi Europa. Compania consideră televizoarele broadband drept motor de creştere în viitor. Alături de parteneri, LG va oferi o serie largă de conţinut direct pe televizor, prin conexiune Internet, incluzând grafică 3D, filme high resolution şi mai multe.

În ciuda încetinirii ritmului de creştere economică, LG a înregistrat creşteri substanţiale în vânzări pentru prima jumătate a anului 2008, atingând obiectivele de business pe segmentul de televizoare LCD şi cu plasmă. Divizia de televizoare LCD a înregistrat o creştere de 100% a volumului de vânzări comparativ cu prima jumătate a anului 2007. În plus, segmentul de televizoare LG cu plasmă a înregistrat o creştere de 45% faţă de aceeaşi perioadă în 2007.

Bucuresti, 01.09.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.