Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

LG Mobile vizeaza pentru 2008 o crestere de 38%

a profitului în Europa

LG expune noile game de terminale dotate cu tehnologii inovatoare şi  design deosebit în cadrul Congresului internaţional GSMA de la Barcelona

Divizia de Mobile a LG Electronics a anunţat pentru 2008 un target de vânzări de peste 13.5 milioane de unităţi, ca urmare a rezultatelor spectaculoase obţinute în 2007. Îndeplinirea acestui obiectiv reprezintă o creştere de 38% a vânzărilor în Europa. Obiectivul companiei LG este de a-şi mări cota de piaţa la 10% în Europa, consolidându-şi în acelaşi timp prezenţa pe piaţa terminalelor 3G şi poziţia de brand premium. În 2007 Compania LG Electronics Mobile Communications a înregistrat un volum al vânzărilor de 9.8 milioane de unităţi pe pieţele europene, obţinând un profit de 1.86 miliarde de dolari, ceea ce reprezintă o creştere cu 36 procente faţă de 2006.

Terminale mobile pe gustul fiecăruia

În 2008, LG oferă consumatorilor o nouă gamă de produse inovatoare, inclusiv telefoane mobile care se remarcă atât prin design, cât şi prin fiabilitate, fiind prezentate modele cu funcţii multimedia optimizate.

LG continuă să creeze telefoane mobile care oferă consumatorilor maxim de fiabilitate. Totodată, compania intenţionează să devină unul dintre cei mai importanţi jucători europeni pe piaţa terminalelor premium 3G şi să se poziţioneze ca furnizor principal de telefoane mobile premium care permit utilizatorilor să utilizeze internetul şi să vizioneze înregistrari TV.

În cadrul Congresului International GSMA de la Barcelona, compania va prezenta noua gamă de terminale mobile pentru Europa, care urmează să fie lansată pe piaţă în prima jumătate a anului 2008.

Accent pe piaţa europeană a terminalelor 3G UMTS (WCDMA)

Ca parte a strategiei de livrare a telefoanelor mobile cu acces la internet şi la televiziune, LG îşi propune pentru 2008 dublarea proporţiei de terminale mobile 3G UMTS (WCDMA) în cadrul portofoliului de produse pentru piaţa din Europa, comparativ cu anul trecut. LG deţine deja o poziţie foarte bună pe piaţa de telefoane 3G, pe care urmăreşte să o consolideze prin introducerea unor noi telefoane premium, dotate cu tehnologii avansate pentru piaţa europeană 3G.

Se estimează că piaţa europeană 3G UMTS (WCDMA) va reprezenta 64 procente din valoarea piaţei europene de telefoane mobile în 2008, cu până la 34 procente mai mult comparativ cu 2007.

Business în Europa

Europa reprezintă o piaţă vitală pentru succesul companiei LG în ceea ce priveşte segmentul de telefoane mobile premium. În 2007, Chocolate, primul terminal din gama LG Black Label, a devenit primul telefon de fabricaţie coreeană care a înregistrat vânzări de peste 15 milioane de unităţi la nivel global. Telefonul Shine, introdus în acelaşi an în Europa, s-a dovedit a fi un successor demn de telefonul Chocolate, înregistrând vânzări de peste 5 milioane de unităţi. Mai mult, Prada by LG, primul telefon cu interfaţă senzitivă completă, a fost extrem de apreciat de către consumatori datorită design-ului său unic, sofisticat şi elegant.

În noiembrie 2007, LG a introdus pe piaţa europeană telefonul Viewty, primul terminal ce face parte din noua gamă de telefoane LG dotate cu tehnologii avansate. Totodată, compania a introdus şi KS20, noul smartphone HSDPA ce oferă un ecran senzitiv de dimensiuni generoase. Cele două produse susţin obiectivul companiei de a oferi terminale dotate cu un număr mare de funcţii specializate dar care sunt şi trendsetteri în ceea ce priveşte design-ul. Telefonul LG Viewty a înregistrat vânzări de peste 750,000 de unităţi de la lansarea sa pe piaţa europeană în luna noiembrie şi înregistrează în continuare vânzări de până la 10.000 de unităţi zilnic în Europa. LG va introduce o serie de telefoane din categoria smartphone ce vor îmbina perfect tehnologia performantă şi designul de excepţie.

Bucuresti, 6.02.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.