Obţinerea unei cote de piaţă cât mai mari pe segmentul de smartphone prin investiţii susţinute
LG Electronics, unul dintre liderii globali în domeniul comunicaţiilor mobile, anunţă strategia globală pentru divizia de terminale mobile pentru anul 2010, având un obiectiv de vânzări 140 de milioane de unităţi. Totodată, compania intenţionează să-şi facă simţită prezenţa din ce în ce mai mult pe piaţa globală de telefoane inteligente, dorind să devină unul dintre primii doi producători la nivel global până în 2012.
– 140 de milioane de unităţi în 2010
LG intenţionează să vândă un total de 140 de milioane de terminale în 2010, o creştere de 20% comparativ cu anul trecut. Anul acesta compania doreşte să investească în creşterea vizibilităţii pe piaţa globală – a deschis cu succes 100 puncte de vânzare în 2009 – şi în mod special pe pieţele din Coreea şi America de Nord, unde doreşte să obţină recunoaşterea ca producător de terminale inteligente inovatoare, adaptate utilizatorilor de pe pieţele respective. Prin varietatea gamei de terminale oferite, care include atât telefoane intuitive şi practice, cât şi telefoane fashion, elegante, LG promite să fie o prezenţă extrem de vizibilă şi competitivă pe piaţa globală de terminale mobile.
– Dezvoltarea segmentului de terminale mobile inteligente
Pregătirile pentru îndeplinirea obiectivelor propuse pentru 2010, prin care compania îşi propune să atingă o cotă de piaţă de două cifre pe piaţa telefoanelor inteligente, sunt în curs de desfăşurare. Anul trecut LG a creat o divizie specială pentru segmentul de telefoane inteligente şi a crescut forţa de muncă din departamentele de Cercetare şi Dezvoltare cu 30%. Anul acesta, LG intenţionează să lanseze 20 de terminale inteligente ce încorporează sisteme de operare precum Android, Windows Mobile şi Linux. Mai mult de jumătate dintre telefoanele inteligente pe care le va lansa compania vor fi cele cu platformă Android deoarece oferă un sistem de operare extrem de uşor de folosit. În prima jumătate a anului 2010, LG se va axa pe lansarea de terminale uşor de folosit dedicate utilizatorilor care nu au mai deţinut un terminal inteligent, urmând ca în a doua jumătate a anului să introducă pe piaţă şi terminale inteligente ce încorporează tehnologii de ultimă generaţie şi design spectaculos. Astfel, compania este convinsă că va reuşi să introducă anul acesta pe piaţă primele 10 milioane de unităţi din segmentul de telefoane inteligente.
– Conţinut adaptat, serviciu personal
Această dorinţă de a crea produse adaptate necesităţilor consumatorilor reprezintă pilonul principal al strategiei LG de a fi din ce în ce mai prezent pe piaţa globală a telefoanelor inteligente. Cu ajutorul 3 Screen Service”, ce urmează a fi lansat anul acesta, utilizatorii vor avea posibilitatea să vizioneze acelaşi conţinut pe telefonul personal, pe computer şi pe televizor, fără a mai fi nevoie să schimbe formatele. Totodată, LG va dezvălui în februarie una dintre inovaţiile de anul acesta, lansând un dispozitiv ce suportă tehnologia 3-Way Sync ce permite o vizualizare excepţională pentru toate terminalele mobile, computerele şi pentru conţinutul online, printr-o reţea wireless. Mai mult, LG colaborează la nivel global cu un dezvoltator de conţinut pentru a se asigura că nu vor exista deficienţe în ceea ce priveşte aplicaţiile practice sau componenta de entertainment pe care le oferă telefoanele inteligente LG.
“Ne aflăm în faţa unei noi schimbări revoluţionare în industria de terminale mobile datorită dezvoltării puternice a terminalelor inteligente, dar şi a creşterii cererii pentru mai mult conţinut şi servicii îmbunătăţite”, a declarat Dr. Skott Ahn, Preşedinte şi CEO al companiei Mobile Communication a LG Electronics.”Vom continua să ne dezvoltăm şi în 2010, păstrându-ne în acelaşi timp statutul de trendsetter şi dorind să devenim unul din primii doi producători la nivel global în 2010”.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}