· A doua cotă de piaţă, de 13.3%, înregistrată în urma vânzărilor din primul trimestru din 2009, la nivel global
· Prima cotă de piaţă la nivel local pe segmentul de televizoare cu plasmă,
· de 40%
· A doua cotă de piaţă la nivel local pe segmentul de televizoare LCD, de 24%
LG Electronics, unul dintre liderii în domeniul echipamentelor electronice, electrocasnice şi al comunicaţiilor mobile, anunţă recâştigarea celei de-a doua poziţii pe segmentul de televizoare, în urma vânzărilor înregistrate în primul trimestru din 2009. Performanţa înregistrată de LG are loc după un interval de doi ani de zile, compania reuşind să atingă în primul trimestru din 2009 o cotă de piaţă de 13.3% la nivel global.
Anterior acestei performanţe, LG Electronics a ocupat cea de-a treia poziţie în ceea ce priveşte vânzările de televizoare, consolidând între timp vânzările în special pe segmentul de televizoare LCD premium. Mai mult, LG Electronics este singura companie ale cărei vânzări anuale au crescut, comparativ cu cei cinci mari competitori pe segmentul de televizoare.
Pentru perioada următoare, LG Electronics estimează că va depăşi cu un procent semnificativ competitorul principal pe care l-a surclasat în urma rezultatelor din primul trimestru al acestui an.
În primul trimestru al anului, compania şi-a menţinut valorile cotelor de piaţă deţinute la nivel local pe segmentul de televizoare LCD şi cu plasmă, cel mai dinamic sector din industria electronicelor de larg consum.
„Noua poziţie obţinută la nivel global ne bucură şi confirmă totodată strategia companiei de consolidare pe piaţă a brandului, pe un segment foarte important, acela al televizoarelor LCD şi cu plasmă,” a declarat Roh Pan Ock, preşedinte al LG Electronics România.
Rezultatele obţinute la nivel global sunt susţinute la nivel local prin menţinerea şi îmbunătăţirea cotelor de piaţă pe categoriile de televizoare LCD şi cu plasmă. Astfel, pe segmentul de televizoare LCD, LG şi-a menţinut a doua cotă de piaţă, cu o valoare de 24% în primul trimestru din 2009, faţă de 19% în acelaşi trimestru din 2008.
În ceea ce priveşte vânzările de televizoare cu plasmă, compania a înregistrat prima cotă de piaţă în prima parte a anului 2009, cu 40% din piaţă.
Mai mult, pe segmentul de televizoare LCD la nivel local, vânzările realizate în luna martie 2009 către consumatorii finali s-au dublat faţă de vânzările din aceeaşi lună a anului precedent, rezultate susţinute de programele de buy-back derulate pe acest segment.
{mosloadposition user10}