pentru cele mai bune campanii Social Media
· Campaniile ConcursLG şi CinemaLG, recunoscute în mediul online din România
LG Electronics România a fost premiată pentru campaniile desfăşurate în mediul online – ConcursLG şi CinemaLG – în cadrul celei de-a patra ediţii a RoBlogFest, competiţie anuală ce desemnează cele mai bune bloguri şi campanii social-media. Premierea a avut loc vineri, 26 martie, în cadrul unui eveniment organizat în clubul Fratelli.
Campania ConcursLG, înscrisă în secţiunea „Best Use of Social Media într-un mix de comunicare” a fost recunoscută de juriul RoBlogFest în cadrul competiţiei, primind un calificativ de 9.15.
ConcursLG reprezintă o campanie desfăşurată anul trecut în mediul online, în două etape. Astfel, în prima etapă (www.concurslg.ro/concurs1), patru bloggeri renumiţi au dezvoltat fiecare un concurs pentru cititori, premiul fiind un televizor LH5000. Cea de-a doua etapă (www.concurslg.ro), a presupus implicarea bloggerilor în promovarea artei digitale, premiul fiind un televizor LCD LG, cu tehnologie backlight LED.
Cea de-a doua campanie, CinemaLG, a câştigat la secţiunea „Campanie pe Social Media”. În cadrul campaniei CinemaLG, LG a invitat bloggerii, la finalul anului trecut, la avanpremiera filmului 3D Avatar. Aceştia au avut posibilitatea de a-şi alege locurile în sala de cinematograf, în cadrul unei platforme online dedicate – www.cinemaLG.ro
LG Electronics România este unul dintre cele mai premiate branduri active în mediul online din România, fiind o prezenţă dinamică în social media (Twitter şi Facebook – lgnews, blog – lgblog.ro).
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}