LG Electronics România a anunţat rezultatele financiare înregistrate pentru principalele categorii de produse în cel de-al treilea trimestru din 2008.
Pentru al treilea trimestru din 2008, divizia de televizoare a înregistrat cele mai bune rezultate, cu o creştere de peste 200% faţă de aceeaşi perioadă anul trecut, atât pentru televizoarele cu plasmă, cât şi pentru cele LCD, susţinând creşeterea business-ului companiei pe piaţa locală în al treilea trimestru. Rezultate bune au fost înregistrate pe segmentul de televizoare cu plasmă şi LCD şi în prima jumătate din 2008, cu o creştere de peste 160% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, susţinând o creştere de 30% a întregului business LG în România, comparativ cu prima jumătate a anului 2007.
“Creşterea înregistrată se înscrie în estimarea noastră pentru anul în curs şi se datorează introducerii unei game extinse de televizoare LCD. LG a introdus în permanenţă pe piaţă produse care răspund nevoilor consumatorilor locali, modelele lansate recent oferind posibilitati multiple de conexiune digitală, tehnologia full HD pentru cea mai bună calitate a imaginii. Mai mult, LG a introdus pe piaţă modele cu o tehnologie unică, cum sunt televizoarele DVR cu plasmă, cu un hard disk încorporat, ceea ce permite utilizatorilor să vizioneze mult mai uşor programele TV, permiţând şi revizionarea acestora datorită capacităţii de stocare a televizorului,” a afirmat dl. Han Khyu, Preşedinte al LG Electronics România.
Recent LG a introdus noi modele flagship în gama de televizoare: seria Scarlet LG6000 în gama de televizoare LCD, şi modelul PG6000, ambele purtând prestigioasa semnătură Mark Levinson în ceea ce priveşte sistemul de sunet integrat.
Pentru divizia de telefonie mobilă, creşterea vânzărilor a fost de 100% în prima jumătate a anului 2008, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, bazându-se pe succesul unor modele de terminale fashion precum Shine sau Secret, dar şi a modelelor cu cameră foto de rezoluţie de 5MP, precum LG Viewty.
Segmentul aparatelor de aer condiţionat a înregistrat o creştere a vânzărilor de 80% în primul semestru din 2008 faţă de aceeaşi perioadă anul trecut, fapt ce confirmă estimările companiei de la începutul anului 2008.
În prima jumătate a anului 2008, LG Electronics România şi-a menţinut cotele de piaţă pentru principalele categorii de produse:
Televizoare LCD (a doua poziţie, cu 20% cotă de piaţă), televizoare cu plasmă (a doua poziţie, cu 40% cotă de piaţă,), monitoare LCD (prima poziţie, cu 25% cotă de piaţă), aparate de aer condiţionat (prima poziţie, cu 17% cotă de piaţă).
Divizia de telefonie mobilă a înregistrat o cotă de piaţă de 8% în prima jumătate a anului 2008, cu o estimare de creştere până la sfârşitul anului de până la 10%.
„Suntem încrezători în ce priveşte estimările de creştere a business-ului din România, pentru finalul acestui an. Pentru anul 2009, intenţionăm să ne menţinem cotele de piaţă pe principalele categorii de produse. Pe segmentul televizoarelor LCD şi cu plasmă urmărim o creştere a cotelor deţinute de produsele HD, acestea reprezentând în prezent 40% din întregul portofoliu de televizoare al LG.
De asemeni, pentru următoarea perioadă vom introduce noi modele de telefoane mobile premium cu o cameră foto de 8 megapixeli (LG Renoir) şi un ecran tactil de dimensiuni mari, dar şi noul terminal Prada by LG,” a adăugat dl. Han.
{mosloadposition user10}