al şaptelea an consecutiv
Compania a înregistrat vânzări de peste 10 milioane de unităţi pe segmentul climatizare, pentru al treilea an consecutiv
LG Electronics, lider mondial în domeniul electrocasnicelor şi pionier în convergenţa tehnologică, îşi reafirmă poziţia de lider mondial în climatizare, ocupând primul loc în topul producătorilor de aparate de aer condiţionat, pentru al şaptelea an consecutiv. 2006 a reprezentat, totodată, al treilea an consecutiv, în care LG a înregistrat vânzări la nivel global, de peste 10 milioane de unităţi.
Potrivit Fuji-Keizai Co., Ltd., o binecunoscută companie japoneză de cercetare a pieţei, anul trecut s-au vândut la nivel global, 62.97 de milioane de aparate de aer condiţionat, dintre care 12,28 de milioane de unităţi au fost produse de LG, acestea reprezentând 19.5 % din totalul vânzărilor.
“Anul trecut, LG a pus accent pe inovaţie în toate procesele, de la vânzări şi R&D, până la strategii de marketing. Acest lucru ne-a ajutat să vindem mai mult de 10 milioane de aparate de aer condiţionat la nivel mondial şi să ne menţinem prima cotă de piaţă, pe care o deţinem de 7 ani. Datorită tehnologiei de ultimă generaţie, LG va continua să creeze noi produse care vor contribui la dezvoltarea activităţilor de marketing la nivel global şi de asemenea, la consolidarea poziţiei de lider pe segmentul de aparatură electronică şi electrocasnică.”, a declarat domnul Young-ha Lee, CEO al companiei Digital Appliance a LG Electronics.
Anul acesta, LG îşi propune să crească rata producţiei externe la 60 de procente, ajungând astfel la un număr de 16 milioane de aparate de aer condiţionat. În 2006, producţia externă a companiei atingea 55% din total, reprezentând 14.80 milioane de unităţi. LG deţine 6 centre R&D specializate pe sisteme de aer condiţionat– Coreea, America de Nord, China, Asia, Europa şi CIS – şi va continua extinderea eforturilor în ceea ce priveşte segmentul R&D, până în 2010. De asemenea, LG se va concentra pe activitatea de marketing global pentru sistemele de aer condiţionat, oferind servicii complete pe pieţele externe, de la dezvoltarea şi fabricarea produsului, până la vânzări şi service.
În acest context, compania a prezentat recent noua gamă de aparate de aer condiţionat, la Seoul Millennium Hilton Hotel. Pentru 2007, LG a creat 103 noi modele, ţinând cont în principal de sănătatea consumatorului şi de tendinţele de design natural, care pun accentul pe energia materialelor naturale.
Noile modele se bucură de caracteristici care pun în evidenţă preocuparea faţă de sănătatea consumatorului, acestea făcând parte din ceea ce LG numeşte “Soluţia Completă de Sănătate”(Total Health Solution). Noile modele sunt dotate cu sistemul de purificare LG şi cu o serie de filtre – care includ printre altele, catehină, HEPA (high efficiency particulate air) şi fotocatalizatori – care păstrează aerul proaspăt. De asemenea, aparatele de aer condiţionat de la LG sunt dotate cu o funcţie prin care praful este curăţat şi cu funcţii de uscare şi sterilizare automată, care păstrează interiorul unităţii uscat şi fără praf. Funcţia de curăţare a prafului, încorporată aparatelor de aer condiţionat LG, permite curăţarea zilnică a prafului ascuns în filtre, păstrând astfel unitatea curată. Funcţia de uscare şi sterilizare automată facilitează sterilizarea interiorului schimbătorului de căldură şi a suprafeţei panoului, eliminând 99,9% din bacterii şi mucegaiuri.
Noile aparate de aer condiţionat LG tocmai au fost lansate în Coreea în luna Ianuarie a acestui an şi vor fi disponibile în curând la nivel mondial.
{mosloadposition user10}