LG Electronics, unul din liderii globali în domeniul echipamentelor electronice, a prezentat astăzi în Seul două noi modele de televizoare LCD Full LED de dimensiuni reduse. Televizoarele cu o diagonală de 55 inci – modele 55LH95 şi, respectiv, 55LH93 – ating cele mai înalte standarde în ceea ce priveşte calitatea imaginii şi designul.
„Aceste produse au fost special create pentru consumatorii din segmentul premium şi oferă un design şi o calitate a imginii unice. Noile modele vor schimba radical piaţa de televizoare LCD LED şi ne aşteptăm ca aceste produse să consolideze imaginea premium a televizoarelor LG în general,” a declarat Simon Kang, Preşedinte şi CEO al companiei Home Entertainment a LG Electronics.
Noua gamă de televizoare LG încorporează un ecran mai luminos şi care asigura o imagine de o claritate superioara comparativ cu alte produse existente pe piaţă, datorită funcţiei backlighting care utilizează un număr de 3.360 de LED-uri, de 7 ori mai mare decât orice alt televizor LCD LED prezent pe piaţă. Totodată, modelele LG Full LED oferă şi o rată de contrast de 5.000.000:1 prin tehnologia care intensifică culorile şi care împarte ecranul în 240 de părţi separate. În plus, rata de refresh de 240 Hz oferă consumatorilor imagini clare chiar şi când aceştia urmăresc cele mai rapide scene în mişcare.
Noile televizoare LG LCD Full LED încorporează o tehnologie patentată care permite menţinerea dimensiunii reduse a grosimii carcasei de doar 24.8 mm. Acestă tehnologie brevetată permite aranjarea pe orizontală a LED-urilor şi reduce distanţa dintre acestea şi ecran. O altă inovaţie încorporată seriei de televizoare LCD LED o reprezintă transmiterea wireless a semnalului între televizor şi media box fără comprimarea imaginii. Conţinutul poate fi transferat wireless de pe DVD playere, console de jocuri sau de pe sisteme home-theater fără ca imaginea să-şi piardă din calitate.
Modelul 55LH93 va avea un preţ estimat de 5,500 dolari, iar modelul 55LH93 va putea fi achiziţionat la un preţ estimat de 5,9500 dolari, începând cu luna iulie 2009.
LG intenţionează să-şi dezvolte intens business-ul de televizoare LCD LED, în scopul atingerii unui număr de 3-4 milioane de unităţi comercializate în acest an. Trei modele diferite de televizoare LCD LED vor fi introduse pe piaţă şi vor fi destinate unor segmente diferite de consumatori. Modelul de televizor cu dimensiuni foarte reduse este destinat segmentului premium, urmând ca pe parcursul acestui an să fie lansate şi alte produse din acestă categorie. LG va lansa până la finele anului două modele de televizoare LCD LED, cu diagonale de 42 si 47 de inci, la un preţ mai redus, fără a avea însă o grosime redusa a carcasei.
LG estimează că piaţa globală de televizoare LCD LED va înregistra o creştere de 30 de milioane de unităţi până în 2010 şi de 68 milioane până în 2011, pornind de la 3.1 milioane de unităţi înregistrate în acest an. Obiectivul companiei este acela de a deveni al doilea producător de televizoare LCD la nivel global, estimând o creştere a segmentului de televizoare LCD ce deţin tehnologia LED de la 2.6%, în prezent, până la 20% anul următor şi până la 40% până în 2011.
{mosloadposition user10}