LG Electronics (LG), lider în domeniul aparaturii electronice şi comunicaţiilor mobile a anunţat rezultatele financiare pe al doilea trimestru din 2008.
Vânzări şi profit
Vânzările şi profitul LG Electronics au continuat să crească atât global cât şi regional, datorită operaţiunilor stabile derulate la nivelul tuturor diviziilor, în special datorită vânzărilor solide înregistrate pe diviziile de telefoane mobile şi de televizoare cu ecran plat. La nivel global, vânzările LG Electronics au crescut cu 22,1%, ajungând la 12,534 miliarde USD, iar profitul operaţional a atins 843 milioane USD, ceea ce a dus marginea de profit la 6.7%. Compania a atins un profit net foarte mare (696 milioane USD), ca urmare a veniturilor înregistrate de subsidiare şi a investiţiilor în LG Display.
Compania Mobile Communications a atins un nou record, cu vânzări de 3.788 miliarde USD, cu 34.3% mai mult faţă de al doilea trimestru din 2007. Pentru business-ul de telefoane, vânzările au atins 3.695 miliarde USD, cu 38.6% mai mult faţă de anul precedent. Marginea de profit operaţional a crescut până la 14.4% pe segmentul telefoane mobile, datorită creşterii vânzărilor înregistrate de modelele premium şi îmbunătăţirilor la nivelul eficacităţii operaţionale. Vânzările pe unităţi au înregistrat cele mai bune rezultate, cu un total de 27.7 milioane în special din America de Nord (33%) şi pieţele emergente – Asia Centrală şi de Est, CIS şi America Centrală şi de Est – datorită vânzărilor excelente pentru modelele Secret, Viewty, Venus şi alte modele premium. Secret este cel de-al treilea terminal din Seria Black Label, cu un design elegant şi o tehnologie avansată ce include o camera foto de 5MP şi materiale inovatoare.
Vânzările companiei Digital Appliance au crescut cu 4.9%, ajungând la 3.721 miliarde USD şi o margine operaţională de 7.2%, în ciuda mediului de business cu multe provocări cum sunt creşterea preţurilor la materiile prime, încetinirea ritmului de creştere economică şi efectului crizei de pe piaţa americană.
Compania Digital Display a înregistrat vânzări în creştere cu 37.2%, ajungând la 3.683 miliarde USD datorită creşterii vânzărilor la televizoarele cu ecran plat; pentru televizoarele LCD creşterea a fost de 86%, iar pentru televizoarele cu plasmă de 31% faţă de anul precedent. Vânzările pentru segmentul module PDP au crescut cu 22%. Continuând profitabilitatea înregistrată în primul trimestru, profitul operaţional s-a menţinut la un nivel profitabil, atingând 37.4 milioane USD.
Vânzările companiei Digital Media s-au redus cu 2.1% ajungând la 1.201 miliarde USD din cauza sezonalităţii aflate la un nivel scăzut, în timp ce profitul operaţional şi marginea au crescut până la 12.8 milioane USD, respectiv 1.0% datorită eforturilor susţinute pentru optimizarea costurilor.
{mosloadposition user10}