al patrulea trimestru din 2007
LG Electronics, lider în domeniul aparaturii electronice şi comunicaţiilor mobile şi-a anunţat rezultatele financiare pe al patrulea trimestru din 2007.
Vânzări şi profit
Vânzările şi profitul LG Electronics au crescut până la un nivel record, datorită operaţiunilor stabile derulate la nivelul tuturor diviziilor. În al patrulea trimestru din 2007, vânzările LG Electronics au crescut cu 12,0% ajungând la 11,85 miliarde USD, iar profitul net a ajuns la 674 milioane USD. Profitul operaţional a atins 414 milioane USD, ceea ce a dus marginea de profit la un nivel de 3.5%, în creştere cu 1.9% faţă de anul precedent. Vânzările anuale din 2007 au crescut cu 11.2% , ajungând la 43.97 miliarde USD, iar profitul net şi cel operaţional au atins 1.32 miliarde USD, respectiv 1.315 miliarde USD. Vânzările filialelor subsidiare au crescut cu cu 15.2%, ajungând la 57.46 miliarde USD. Profitul operaţional a atins 3.04 miliarde USD, ceea ce a dus marginea de profit la un nivel de 5.3%.
Compania Mobile Communication a înregistrat vânzări record de 3.312 miliarde USD, cu 10.3% mai mult faţă de al patrulea trimestru din 2006. Pentru business-ul de telefoane, vânzările au atins 3,167 miliarde USD, cu 12.2% mai mult faţă de anul precedent. Şi vânzările pe unităţi au înregistrat cele mai mari rezultate, cu un total de 23.7 milioane. Creşterea s-a înregistrat pe pieţele dezvoltate, datorită vânzărilor telefoanelor Voyager şi Venus în Statele Unite şi a vânzărilor Viewty în Europa. Marginea de profit operaţional a crescut cu 8.8% pentru divizia de telefoane, datorită modelelor premium şi a preţurilor competitive. Pentru următorul trimestru, se aşteaptă o creştere a vânzărilor şi profitului pentru divizia de telefonie mobilă, mai ales pe pieţele în dezvoltare.
Compania Digital Appliance a înregistrat o creştere anuală a vânzărilor de 5,1%, ajungând la 2,685 miliarde USD, datorită vânzărilor în creştere înregistrate pentru aparatele de aer condiţionat în Coreea şi a creşterilor stabile din India,Orientul Mijlociu şi Africa. Profitul operaţional a crescut cu 4.3% datorită investiţiilor mai mari în marketing.
În cazul companiei Digital Display, vânzările au atins cel mai mare nivel trimestrial înregistrat până în prezent, ajungând la 4.308 miliarde USD, cu 24.1% mai mult faţă de 2006, datorită creşterii la vânzările de plasme şi LCD-uri. Pierderile operaţionale au fost reduse cu 12 milioane USD, ca urmare a creşterii vânzărilor pentru televizoarele cu ecran plat şi a îmbunătăţirilor aduse modulelor PDP ale gamelor de televizoare cu diagonala de 32 inch. Reducerea preţurilor la display-urile de peste 40 de inch şi Jocurile Olimpice din Beijing vor genera o cerere şi mai mare în 2008. In plus, lansarea televizoarelor cu plasmă şi LCD cu design inovator şi dimensiuni reduse va susţine creşterile puternice ale vânzărilor companiei.
Vânzările companiei Digital Media s-au redus cu 4.1%, ajungând la 1.553 miliarde USD, în timp ce profitul operaţional a atins 29 milioane USD, cu o creştere de 1.9% datorată vânzărilor de produse media.
Venituri şi cheltuieli non-operaţionale
Veniturile din vânzări şi profitul operaţional sunt de 6,379 miliarde USD, respectiv 167 milioane USD. Profitul recurent şi profitul net au crescut cu 1199% faţă de anul trecut, ajungând la 833 milioane USD, respectiv 674 milioane, datorită câştigului de 846 milioane USD obţinut din participaţia la LG.Philips LCD, companie din care LG deţine o cotă de 37,9%, şi, de asemenea, din rezultatele filialelor din întreaga lume.
Vânzările pe 2008
Pentru 2008, compania urmăreşte o creştere cu peste 10% în USD faţă de performanţa din 2007.
Obiectivele pentru anul acesta sunt menţinerea unei poziţii de top pe piaţă şi creşterea profitului pe diviziile de telefonie, digital media şi electrocasnice. Este prevăzut un total de 100 milioane de terminale mobile, cu o creştere de 25% faţă de 80.5 milioane de unităţi anul trecut. Pentru divizia de display-uri, LG urmăreşte obţinerea unei cote de piaţă mai mare pentru televizoarele cu ecran plat, estimând vânzări de 17 milioane de unităţi, care să asigure companiei o poziţie profitabilă pe piaţa globală.
Anticipând o rată de schimb între 900 KRW şi 885 KRW pe dolar pentru 2008, compania îşi propune să investească 3.3 miliarde USD în total, din care 1.9 miliarde în R&D, în creştere cu 1% pe an.
LG Electronics – Rezultate anuale pentru Europa
Succes semnificativ în 2007, o creştere de peste 10% prevăzută pentru 2008
LG Electronics a anunţat vânzări nete de 7.446 milioane dolari obţinute în Europa în 2007, cu o creştere de 20% faţă de 2006. Creşterea s-a înregistrat pentru toate diviziile LG Electronics: Mobile Communication, Digital Display, Digital Appliance şi Digital Media. Dintre acestea, Mobile Communications a înregistrat cele mai bune rezultate.
Pentru 2008, compania se aşteaptă la o creştere de peste 10% a business-ului în Europa, axându-se pe gama de produse premium, apreciate de publicul ţintă.
Europa – regiune cheie
LG Electronics recunoaşte riscurile create de o posibilă instabilitate economică în SUA, dar consideră că succesul din Europa va asigura o creştere a vânzărilor conform previziunilor. Europa va continua să fie una dintre regiunile cheie vizate de LG Electronics pentru atingerea obiectivului companiei de a ocupa unul dintre primele trei locuri la nivel mondial până în 2010.
Televizoare şi electrocasnice – noul motor pentru 2008
Strategia LG Electronics este orientată spre creşterea cotei de piaţă pe segmentul de televizoare şi electrocasnice, pornind de la succesul obţinut de divizia Mobile Communication. Sunt planificate o serie de campanii majore, având ca scop generarea creşterii vânzărilor de televizoare la nivel global. Divizia Mobile Communication va rămâne un motor de creştere pentru companie.
{mosloadposition user10}