Ogilvy PR a organizat joi, 14 decembrie, la Orange Concept Store, LG Chocolate Day – eveniment prin care a fost anunţată lansarea pe piaţă e celor mai noi modele din gama fashion LG Chocolate.
Deoarece noile telefoane mobile reprezintă mai mult decât tehnologie de ultima generatie, fiind percepute ca adevarate gadget-uri cu personalitate, echipa Ogilvy a conceput întregul eveniment ca pe o experienţă multi-senzorială, o imbinare de exceptie a tehnologiei cu stilul, personalitatea, rafinamentul şi designul inovator, specifice LG Chocolate.
Cadrul ales a fost unul special, incursiunea în lumea celor mai noi modele de terminale mobile facandu-se prin intermediul efectelor vizuale, a muzicii şi a designului interior deosebit. Orange Concept Store a fost anul acesta partenerul LG pentru lansarea pe piaţa din Romania a noii game de telefoane mobile fashion, invitatilor oferindu-se ocazia să testeze noile modele şi să poarte discuţii informale cu reprezentanţii LG într-o atmosferă relaxantă de lounge.
Pentru că fiecare detaliu al evenimentului a fost gândit să emane sentimentul de răsfăţ al simţurilor, modelele Chocolate au fost „asortate” cu delicatese din ciocolată al căror design special şi rafinament au realizat o dată în plus conexiunea cu tehnologia ce „remodelează” simţurile. Rezultatul: accentuarea poziţionării gamei LG Chocolate ca un fashion statement ideal, fiind un accesori cu personalitate care a lanseaza o noua era a tehnologiei… cea senzuală.
LG Electronics este client Ogilvy PR din 2004. Echipa care s-a ocupat de organizarea evenimentului LG Chocolate Day este reprezentata de Ana Maria Zaharia si Simona Cojocariu – din partea Ogilvy PR si Daniela Predut din partea LG.
{mosloadposition user10}