pentru consolidarea brandului global
LG Electronics (LG), jucător major şi unul din liderii în materie de inovaţie tehnologică din domeniul electronicelor, a încheiat parteneriatele la nivel global cu noi agenţii pentru dezvoltarea strategiei media, pentru distribuţia de reţea şi pentru servicii de creaţie la nivel local, precum şi pentru servicii de marketing digital şi on-line. Cele trei noi agenţii selectate sunt MindShare, din Grupul WPP Communications; Y&R Worldwide, din acelaşi grup; şi Publicis Modem din Grupul Publicis Communications. Tot în această lună, compania a ales agenţia londoneză Bartle, Bogle, Hegarty (BBH) pentru dezvoltarea strategică şi creativă a comunicării globale de marketing.
Cele patru agenţii selectate vor lucra îndeaproape pentru a ajuta compania să-şi alinieze la nivel global calitatea comunicării de marketing atât pentru toate diviziile cât şi pentru toate zonele geografice. Reprezentanţii agenţiilor selectate s-au întâlnit în Seul pentru a primi direcţiile de acţiune în cadrul noului parteneriat la nivel global.
“Suntem foarte încântaţi de noile noastre agenţii partenere” a afirmat dl. Sung-Hun Han, preşedinte Global Brand Marketing. “Fiind jucători de top pe fiecare categorie, toate agenţiile partenere vor lucra împreună pentru dezvoltarea la nivel global a unui singur brand puternic LG”.
Dermot Boden, numit recent Chief Marketing Officer al LG a aprobat recent agenţiile selectate. Numirea d-lui Boden, care a ocupat anterior funcţia de preşedinte al Pfizer Inc.’s pentru regiunea Asia de Nord-Est, se înscrie în eforturile de branding global şi de marketing ale companiei.
Cele patru agenţii vor începe imediat colaborarea globală, primele campanii urmând a fi lansate în primăvara anului 2008.
{mosloadposition user10}