Lexus este maşina oficială în cadrul training-ului certificat Marketing 3.0, susţinut de Prof. Philip Kotler pe 1 Iunie, la Ateneul Român. În baza unui parteneriat, Lexus România pune la dispoziţia „părintelui marketingului” un automobil Lexus RX 450h, dotat cu tehnologie Lexus Hybrid Drive.
Lexus RX 450h, vehicul hibrid integral, reprezintă un adevarat paradox tehnologic – un SUV cu emisii comparabile cu un model compact, performanţe de top şi un consum de combustibil foarte scăzut. Cu o putere maximă de 299 CP, sistemul Lexus Hybrid Drive oferă modelului RX 450h o viteză maximă de 200 km/h. RX 450h beneficiază de cel mai redus consum de combustibil pentru un vehicul SUV premium pe benzină, consumul combinat ridicându-se la valoarea de 6,3 l/100 km, precum şi de un nivel de emisii de CO2 remarcabil de scăzut de numai 148 g/km.
„Ne bucurăm că organizatorii au ales un automobil cu tehnologie hibridă ca maşină oficială a evenimentului, ceea ce demonstrează preocuparea faţă de mediul înconjurător. Profesorul Philip Kotler, un vizionar al marketingului, va circula în ţara noastră la bordul unui automobil născut dintr-o viziune ecologică”, a declarat Anca Dumitrescu, Senior Brand Manager Lexus România.
Profesorul Philip Kotler va susţine pe 1 iunie, la Ateneul Român, primul training certificat Marketing 3.0, în cursul căruia va atinge subiecte precum gestionarea celor mai importante provocari şi oportunităţi în afaceri, căutarea şi exploatarea la maxim de noi idei şi metode pentru strategiile de marketing, precum şi îmbunătăţirea puterii brandului.
Partenerii Marketing 3.0 sunt: Raiffeisen Premium Banking (partener Platinum), Apa Nova şi JTI (parteneri Gold), Coca-Cola Hellenic şi Ursus (parteneri Silver), ASEBUSS, EXEC-EDU şi Romtelecom (parteneri educaţionali), Aerotravel Lufthansa, Air Taxi, Athénée Palace Hilton, BGS, COSMOTE România, Daedalus Millward Brown, Depozitul de Papetărie, Evergreen Concept, Fan Courier, Lexus, MobilPay şi Sovis Print (parteneri), respectiv Business Magazin, Mediafax, TVR şi Ziarul Financiar (parteneri media).
Marketing 3.0 este organizat în parteneriat de V+O Communication, Choice Management & Consulting şi Confident PR.
Philip Kotler este fondatorul „managementului marketingului” modern, profesor de marketing internațional la Școala Superioară de Management J. L. Kellogg, din cadrul Universității din Northwestern, SUA. Este licențiat în economie al Universității din Chicago și doctor în economie la Institutul de tehnologie din Massachusetts. Philip Kotler este inventatorul celor „4P” în Marketing (care acum au devenit cei „7P”) precum şi inventatorul conceptului de „Marketing Social” şi este implicat în cercetarea şi dezvoltarea marketing-ului de peste 55 de ani. Profesorul Kotler este autorul lucrării “Marketing Management”, acum la cea de a XIII-a ediţie – cel mai utilizat manual de marketing în universităţile de afaceri din întreaga lume. Kotler este unicul „triplu” câștigător al premiului Alpha Kappa Psi (AKP) pentru cel mai bun articol al anului apărut în revista Journal of Marketing. Începând cu anul 1998, Philip Kotler se află printre Top 50 guru în afaceri la nivel mondial, iar în 2008 şi 2009 Profesorul Kotler a fost clasat în primii 10 Guru în Afaceri din lume.
Despre Lexus România
Lansată în 1989, Lexus a devenit o marcă renumită la nivel mondial datorită urmăririi constante a obiectivului de atingere a perfecţiunii, calităţii deosebite şi a rafinamentului tehnologiei de înaltă clasă a produselor sale, precum şi datorită conceptului unic de servicii complete pentru clienţi
Întărind valorile tradiţionale ale mărcii Lexus, de inegalabilă calitate construită, lux interior şi tehnologie de ultimă generaţie, filosofia de design L-finesse reprezintă un factor important în poziţionarea cu un înalt conţinut aspiraţional a mărcii la nivel global.
În prezent, Lexus rămâne primul – şi singurul – producător de automobile din clasa premium ce oferă o gamă extinsă de modele cu propulsie integral hibridă, ce conţine modelele CT200h, RX 450h, GS 450h, şi LS 600h.