Levi’s® și Snoopy devin sportivi în vara 2020
Deși Charlie Brown (celebrul personaj al benzilor desenate Peanuts) este faimos pentru numeroasele încercări, dar și eșecuri, de a lovi o minge de fotbal, Snoppy este adevăratul atlet al găștii Peanuts. Fotbal, baseball, tenis – doar la o simplă trecere în revistă a mult-îndrăgitelor benzi desenate, se poate observa că prietenul canin al lui Charlie Brown este un beagle foarte sportiv. Iar în onoarea spiritului său atletic, Levi’s® a făcut din nou echipă cu Peanuts pentru o ediție specială a colecției de vară 2020 Levi’s® x Peanuts®.
Cu focus pe numeroase tricouri și hanorace – dar și pe un trening inspirat din versiunea Levi’s® vintage sport din 1984 – colecția de vară 2020 Levi’s® x Peanuts® prezintă un tablou cu grafice cu Snoopy, direct din echipa lui Charles Schulz.
Ilustrând momentele marca Peanuts, Snoppy este surprins în diferite ipostaze cum ar fi: returul unei serve la tenis, șutul unei mingi de fotbal, întrecerea cu prietenul său Woodstock, saltul în aer pe placa de skateboard sau mersul pe bicicletă, pe lângă alte activități sportive.
Pe lângă item-urile cu graficele individuale, colecția prezintă și tricouri de fotbal unisex, un set de pălării cu două fețe cu grafice cu Snoopy sau hanorace supradimensionate la baza gâtului, într-o serie de culori statement cum ar fi: galben-auriu, roșu-fuchsia sau verde-ferigă. Clasicul tricou alb co-branded cu logo este nelipsit din colecție și îl arată pe Snoopy ce se întrece cu Woodstock peste clasicul logo sport Levi’s®. Colecția de vară 2020 Levi’s® x Peanuts® prezintă colaborarea perfectă pentru oricine preferă să îmbine sportul cu o stare de joc, spirit și nostalgie.
Despre Levi’s®
Brand-ul Levi’s® exemplifică perfect stilul clasic American, cool și relaxat. Încă de la lansarea de către Levi Strauss & Co în 1873, blugii Levi’s® au devenit unul dintre cele mai recunoscute articole de îmbrăcăminte din lume – captând atenția și loialitatea oamenilor de-a lungul generațiilor. Astăzi, portofoliul Levi’s® continuă să evolueze printr-un spirit inovator, de neegalat în industria modei. Gama de jeans și accesorii este disponibilă în mai mult de 110 țări, permițând oamenilor din întreaga lume să își exprime stilul personal. Pentru mai multe informații despre Levi’s®, produsele și magazinele sale, vizitați levi.com.
Despre Peanuts
Charles M. Schulz a introdus lumii pentru prima dată persoanejele Peanuts în 1950, când benzile desenate Peanuts au debutat în șapte ziare. De atunci, Charlie Brown, Snoopy și restul găștii Peanuts au devenit o marcă în cultura populară. Noua serie Snoopy în spațiu s-a lansat pe AppleTV+ pe data de 1 noiembrie 2019. Personajele Peanuts au animat ediții speciale pe majoritatea rețelelor și serviciilor de streaming, inclusiv ABC, Cartoon Network și Boomerang în SUA, Family Channel în Canada și rețeaua WildBrain pe YouTube.
Fanii se bucură de persoanejele Peanuts prin intermediul a mii de produse pentru consumatorii din întreaga lume, parcuri de distracție, evenimente culturale, social media și o serie zilnică de benzi desenate disponibilă în toate formatele, de la cel tradițional la cel digital. În 2018, Peanuts a încheiat un parteneriat cu NASA, un acord multi-anual privind spațiul, cu scopul de a inspira pasiunea pentru explorarea spațiului și a platformei STEAM pentru următoarea generație de studenți. Persoanejele Peanuts și drepturile de proprietate intelectuală corelate sunt deținute în procent de 41% de către WildBrain Ltd. (TSX: WILD), 39% de Sony Music Entertainment (Japan) Inc și 20% de către familia lui Charles M. Schulz.