Lidl și Heidi Klum lansează în data de 5 martie, cea de-a treia colecție de modă creată împreună, cu tema #LETSDENIM. Noua linie vestimentară cuprinde piese de denim variate, moderne, după ultimele tendințe ale modei și include în premieră, articole pentru copii.
După colecțiile #LETSWOW și #LETSCELEBRATE, inspirate de cele mai noi tendințe vestimentare, #LETSDENIM pune accentul pe denim-ul clasic, care nu trebuie să lipsească din nicio garderobă. Mai mult, colecția include și piese vestimentare pentru copii.
Inspirată de versatilitatea orașului Los Angeles, reședința aleasă de Heidi, colecția #LETSDENIM combină atmosfera însorită din Malibu, simplitatea orașului Veneția cu strălucirea Hollywood-ului. Colecția ce cuprinde 24 de piese de damă și 7 piese pentru copii, cu prețuri cuprinse între 19,99 lei și 99,99 lei, va putea fi achiziționată începând de luni, 5 martie, timp de o săptămână, din magazinele Lidl din toată țara.
„Mereu am fost o mare fană denim. Poate fi combinat cu succes în atât de multe situații: câteodată casual, câteodată șic. Colecția #LETSDENIM este expresia diversității și poate fi asortată cu numeroase stiluri vestimentare“, a spus Heidi Klum.
Versatilitate în materie de modă: Denim-ul
De la blugi Skinny și cămașă de blugi casual, la ținută cool de jogging cu jachetă de blugi în două nuanțe, prin piesele cheie ale noii colecții create de Heidi Klum și Lidl, denimul își arată multiplele sale fațete. Puloverul din țesătură fină cu imprimeu statement, tricourile și ciorapii în dungi îi conferă colecției un ton vesel, plin de viață. Balerinii metalici se combină cu nuanțele Pop-Art și accesoriile în trend. Colecția pentru fete este completată de salopete cool, hanorace pline de extravaganță și geci de ploaie cu accente discrete de culori. Plină de creativitate, urbană și dinamică – exact în stilul L.A. – colecția oglindește nu doar bucuria de a trăi pe care o are Heidi, ci și bucuria pe care Lidl o are față de modă.
„După ce am avut parte de două colecții de succes, dorim să prezentăm în continuare clienților noștri varietatea vestimentară din jurul clasicului și îndrăgitului denim – pentru prima dată într-o colecție ce cuprinde și modele pentru copii. Începând cu data de 5 martie, veți găsi în magazinele noastre piese vestimentare versatile din denim, ușor de combinat, la prețurile specifice Lidl“, a afirmat Marco Giudici, Director Național de Achiziții și Marketing Lidl România.
Startul vânzărilor: 5 martie 2018
Începând de luni, 5 martie, în cadrul „Lidl Fashion Week“, Lidl va da startul vânzărilor colecției #LETSDENIM. Pe lângă articolele vestimentare pentru femei (cu mărimi cuprinse între 34 și 44), accesorii și pantofi (cu mărimi cuprinse între 38 și 41*), sortimentul cuprinde pentru prima dată și o colecție pentru copii (cu mărimi cuprinse între 122-164). La nivel internațional colecția va fi disponibilă în 28 țări, în peste 10.000 filiale Lidl.