Let’s Meet, cea mai mare rețea socială offline pentru singles, anunță atingerea pragului de 2.000 de profiluri create și peste 1.100 de membri activi în București, la un an de la lansarea operațiunilor pe piața locală de organizare de evenimente pentru persoane single.
Bucureștiul este cea mai mare dintre cele 6 comunități Let’s Meet din România cu 44 de evenimente organizate, care au adus împreună, în total, 1.500 de persoane.
’’Suntem mândri să anunțăm această dinamică în contextul unei piețe aflate într-un stadiu incipient în România. Let’s Meet se concentrează pe un segment educat de public, cu venituri peste medie, ce apreciază intimitatea și omogenitatea grupurilor care participă la evenimente. Avem toleranță zero față de orice urmă de neseriozitate, iar acest lucru ne-a ajutat să construim o comunitate de persoane single de înaltă calitate’’, spune Patrick Nordstjærne, fondatorul Let’s Meet în România.
Următorul eveniment organizat de Let’s Meet va avea loc pe 16 iunie, în București, și își propune să aducă împreună aproximativ 70 de singles. Comunitatea reunește persoane cu vârsta cuprinsă între 22 și 60 de ani, iar evenimentele pun un mare accent pe grupuri omogene și concepte adaptate fiecărei categorii de vârstă.
Cel mai popular tip de evenimente este Bar Crawl. Acest concept, deși nu se bazează pe criterii stiințifice complexe de formare a cuplurilor, are un mare succes în rândul participanților.
Let’s Meet organizează, de asemenea, în parteneriat cu Umbrella for Two, agenție de matchmaking, seminarii și sesiuni de coaching pentru persoanele single, în cadrul cărora membrii celor două comunități se întâlnesc gratuit cu specialiști în training și coaching și psihoterapeuți în cadrul unor evenimente organizate pentru ei.