PRIME România, prima asociație din domeniul Relațiilor Publice și al Comunicării, vă invită la cea de-a treia ediție Visually Speaking, cu tema ADD Feelings, care va avea loc joi, 20 februarie 2020, începând cu ora 18:00, în Decadance Bar & Restaurant (Strada Vasile Alecsandri, nr. 4).
Ediția din acest an îi va avea drept invitați pe Andrei Chiriși, Art Director la Next Advertising România și pe Sabin Staicu, Associate Creative Director la Three. Aceștia le vor vorbi participanților despre cum influențează brandurile consumatorul prin reclame care pun accentul pe diferite sentimente, ce emoții trezesc cele mai multe afișe și ce tip de sentimente sensibilizează publicul, astfel încât campaniile să fie unele de succes.
Participanții vor putea interacționa cu invitații, având la dispoziție o sesiune de Q&A, unde le pot adresa întrebări legate de domeniul Relațiilor Publice și al Publicității și alte aspecte relevante în procesul de creație, unde un Art Director și un Copywriter își unesc forțele pentru a realiza o campanie de succes.
De asemenea, începând cu ora 19:20, va avea loc un workshop în cadrul căruia participanții vor avea posibilitatea de a pune în practică informațiile dobândite în cadrul conferinței. Speakerii le vor da participanților un brief, pentru care trebuie să-și unească forțele, având ca rezultat o idee creativă și ușor de implementat.
Cum mă înscriu?
Participarea la Visually Speaking – ADD Feelings se va face în urma înscrierii prin completarea următorului formular https://bit.ly/2tzJ1NQ, până la data de 19 februarie 2020, ora 19:00.
PRIME România este prima asociație studențească de Relații Publice și Comunicare din țară. Experiența PRIME înseamnă comunicare strategică, o echipă unită și 22 ani de evenimente pentru studenții pasionați de Comunicare.
Pentru mai multe informații despre eveniment, vizitați site-ul PRIME România și pagina de Facebook.
Cea de-a treia ediție Visually Speaking este susținută de partenerii: Decadance Bar & Restaurant, Crama Liliac, Mândruța, Arta Tradiției, Șoseta 3, Caricatura Ta, American Experience.
Parteneri media: IQads, IQool, PRwave, Iubesc Studenția, GoingOut, Știri ONG, Advertising 4U, vinsieu.ro, inOras.ro, Live PR, Re-star.ro, ProBucuresti, Bucharest-Guide.ro.