{mosimage}Rezultatele obţinute la Effie de către GMP au zgândărit echipa Leo Burnett atât de tare încât reacţiile nu au întârziat să apară. Ieri am văzut cu toţii reacţia unuia dintre liderii Leo la adresa Grand Effie-ului acordat cazului Timişoreana. Astăzi, anunţăm faptul că directorul de creaţie al GMP, Carmen Tiderle, pleacă la Leo Burnett. Cu toţii ştim ca nu este prima dată când agenţia de pe Iorga 13 încearcă să-şi rezolve problemele apelând la o soluţie din curtea GMP. În 2006, după ce GMP a fost la câteva puncte de a câştiga Agenţia Anului la Ad’Or iar la Goldendrum a surclasat aceeaşi Agenţie a Anului, aceasta a dat o lovitură de proporţii agenţiei GMP angajând, într-o lună de zile, 9 oameni, în frunte cu Emilian Arsenoaiei. Se pare că, după concedierea lui Emilian şi a colegilor lui în urmă cu o lună, Leo Burnett nu poate să-şi rezovle problemele decât tot printr-un atac la GMP.
„Suntem dezamăgiţi de modul în care colegii noştri de industrie înţeleg să reacţioneze după ce pierd. Oare e o simplă întâmplare că, după ce avem succese notabile, suntem atacaţi?
Am mai trecut prin asta şi am mers mai departe. În ciuda încercărilor prin care GMP a trecut, am dovedit că aici există un spirit viu specific unei agenţii independente care şi-a propus să facă performanţa pentru clienţii săi luptându-se pentru fiecare rezultat, fără a beneficia de avantajele unei reţele. Vorbim de perfomanţă creativă şi eficienţă, dovedită în primul rând în relaţiile cu clienţii noştri şi obiectivele lor, dar şi în festivaluri precum Cannes şi Effie”.
„Îi mulţumim lui Carmen- Elena pentru îndrăzneala de a se alătura GMP-ului timp de 7 luni dar şi pentru echipa pe care o lasă în urmă. Am reuşit să facem câteva lucruri frumoase împreună şi ne pare rău că nu continuăm. Pe lângă succesul pe care i-l dorim în viaţă personală şi profesională, astăzi, de Sf. Constantin şi Elena, îi urăm La mulţi ani frumoşi!” Felix Tătaru, Managing Partner al GMP.
{mosloadposition user10}