Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Leo Burnett si Bergenbier observa comportamentul

barbatilor in libertate si captivitate

Download spot  

Incepand cu 13 octombrie, Leo Burnett si Bergenbier au demarat o noua campanie de imagine.Continuand ideea campaniilor anterioare, “Discovery”, cea mai recenta executie TV  se concentreaza asupra barbatilor, perspectiva fiind, de aceasta data, usor diferita.

Carmen Tiderle, Deputy Creative Director Leo Burnett explica: “Bergenbier propune un spot-documentar in stil teleenciclopedia, care vorbeste despre barbati ca despre o specie. Si nu o specie oarecare, ci una pe cale de disparitie din cauza matriarhatului care-i ameninta libertatea, valorile, comportamentul. Deocamdata, Bergenbier doar constata o stare de fapt: in libertate, barbatii sunt fericiti, se aduna in grupuri, se manifesta zgomotos…; in captivitate, cad prada resemnarii…
E un mesaj menit sa deschida ochii barbatilor si vine, firesc, de la Bergenbier.”

Spotul TV, conceput sub forma unei capturi dintr-un documentar stiintific ce surprinde comportamentul diferitelor specii de vietuitoare fie in libertate, fie in captivitate, n-a fost lipsit de surprize. Despre filmarea executiei TV, Mihai Stanescu, A/V Production Manager Leo Burnett, ne declara: “A fost un spot relativ dificil de filmat dar care, in aceeasi masura, a fost spontan si amuzant. Una dintre secventele care ne-au distrat cel mai tare a fost cea cu barul, cu repetatele cadre de palmuiri nereusite, protagonista fiind mult mai timida decat a lasat sa se vada in spot. Mai mult decat atat, realizarea spotului a atras reactii dintre cele mai naturale cu putinta – datorita atmosferei simulate pe stadion, oamenii au iesit pe balcoane curiosi, crezand ca e vreun meci. Cel mai natural, insa, au reactionat trecatorii, care, la filmarea secventei cu “femela” in fusta scurta, au inceput sa fluiere, fara a realiza ca intrepretau, inconstient, scenariul pe care noi il concepusem. Asta ca dovada ca barbatii chiar se comporta astfel in libertate”.

 
Realizat de casa de productie Saga Film, cu sprijinul regizorului Wayne Holloway, spotul este difuzat pe 11 canale de televiziune, dintre care: Pro TV, Antena1, Prima TV, TVR1 si Discovery Channel.

Echipa Leo Burnett care a participat la realizarea spotului:

Bogdan Naumovici – Creative Director
Carmen Tiderle – Deputy creative Director
Alexandru Icodin – Art Director
Claudiu Teohari – Jr. Copywriter
Laurentiu Semeniuc – Senior Strategic Planner
Roman Tolici – Chieff Illustrator Officer,
Alina Floroian – Brand Comm Manager
Roxana Dumitru – New Business Director
Irina Revnic – Brand Comm Executive
Laura Georgescu-Baron – A/V procuction Director
Mihai Stanescu – A/V Production Manager

Echipa Bergenbier care s-a implicat in desfasurarea proiectului:
Liviu Irimia – Director Marketing
Stefan Teodorescu – Senior Brand Manager Bergenbier
Oana Robu – Marketing Executive
Cosmin Toma – Marketing Executive

Bucuresti, 24.10.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.