Sub conceptul campaniei globale P&G “Susținem cu onoare mamele”, Leo Burnett a creat pentru clientul local Momumentary, un material video inedit, menit să ilustreze ideea campaniei și să prezinte P&G ca sponsor al Jocurilor Olimpice de la Londra. Mini-documentarul introduce pe un ton emoționant povestea unui campion olimpic și a mamei sale, dezvăluind traseul spre reușită al multiplei campioane la spadă, Ana-Maria Brânză, punând-o în valoare pe mama acesteia, care a susținut-o și i-a fost alături de la primul antrenament până la ultima competiție. Povestea lor vorbește despre sacrificiu și ambiție, despre performanță și importanța imensă a mamei din spatele campioanei.
Fiind un proiect special, “Momumentary”-ul beneficiază de un plan media gândit să îi maximizeze efectele. Spotul este difuzat atât în variantă completă de 3 minute, cât și prezentat în 3 părți scurte de poveste a câte 35 de secunde.
“Este un proiect la care cu toții am pus suflet. Pentru că așa se întâmplă când vorbim despre mame. Nu se poate să nu te implici emoțional. Așa încât, de la client, echipă de creație, account și oameni de producție și până la regizor, toată lumea a lucrat mai mult cu inima și credem că asta se vede. Împreună, am creat un “Momumentary” despre o campioană, care poate fi un exemplu de ambiție, talent și muncă pentru noi toți și despre mama care a stat mereu în spatele succeselor sale. O poveste care ne amintește subtil cât de mult datorăm fiecare dintre noi acelei persoane minunate din viața noastră, pe care P&G a ales să o pună în lumină într-o campanie globală”, a declarat Irina Becher, senior copywriter Leo Burnett.
“Greutatea proiectului a stat și în găsirea echilibrului ideal între momentele cheie din viața de sportivă a Anei și multitudinea de stări și frământări, care au încercat-o pe mamă în tot acest timp. Am descoperit, înaintând în proiect, ce echipă minunată fac cele două și cât de mult a contat sprijinul mamei în drumul ales de Ana. Este o campanie la care am lucrat cu mare drag, aplaudând inițiativa P&G de a scoate în față persoana cea mai importantă din viața unui copil, chiar și a unui campion: mama”, a adăugat Dana Marinescu, Brand Communication Director Leo Burnett.
“Campania P&G dedicată Jocurilor Olimpice de la Londra 2012 are o importanță deosebită pentru toți cei implicați, atât din P&G, cât și din agențiile partenere, fiind o campanie care aduce în prim plan un erou de multe ori uitat de noi toți, deși ea este persoana căreia îi datorăm cel mai mult în viață: mama. Când am început această campanie am hotărât să folosim prilejul pentru a acționa pe mai multe planuri și pentru a adresa probleme sociale importante pentru România. Având în vedere că astăzi doar 43% dintre copiii din România mai fac sport, am hotărât să folosim campania ca o bună ocazie de a vorbi și despre importanța dezvoltării copiilor prin sport. Astfel, prin diversele activități desfășurate încercăm să fim aproape de mame oferindu-le diverse posibilități pentru a schimba în bine dezvoltarea copiilor lor. Campania spune povestea atleților de astăzi, precum campioana României la spadă, Ana Maria Brânză și rolul crucial pe care mama sa l-a avut în dezvoltarea ei, iar în același timp, prin Tabăra sportivă P&G și acțiunile din magazinele partenere, precum și cele din mediul online încercăm să oferim cât mai multor copii din România șansa de a avea acces la sport, în orice formă posibilă. Mai mult, pe măsură ce ne apropiem de Jocurile Olimpice vrem să fim alături de viitorii campioni ai României, așa că pentru fiecare 1000 de promisiuni ale mamelor de susținere a propriilor copii pentru sport, P&G donează o bursă sportivă pentru a ajuta viitorii campioni. Este o campanie frumoasă cu totul și un prilej să ne mândrim cu valorile românești și să încercăm în fiecare clipă să fim mai buni, la fel ca sportivii care ne fac mândri să fim români” a adăgat Ileana Cociaș, Brand Operations Integration Manager P&G.