Agenția de publicitate Leo Burnett semnează o nouă campanie de comunicare pentru Bergenbier. Desfășurată în perioada 10 septembrie și 8 noiembrie, campania duce mai departe tradiția relației dintre brandul Bergenbier și fotbal, de această dată din perspectiva parteneriatului cu Liga 1 de Fotbal. Un spot TV, materiale clasice la punctele de vânzare și o promoție specială desfășurată pe Facebook (dezvoltată de iLeo, agenția de publicitate digitală a grupului Leo Burnett) sunt principalele componente ale campaniei.
„Ajunși deja la a patra campanie comunicată prin intermediul Organizației Bărbaților din România, în această toamnă vrem să aducem un zâmbet pe fețele tuturor celor care înțeleg că fotbalul este o pasiune care ne consumă pe toți indiferent de vârstă, sau de locul în care ne aflăm. Iar cum Bergenbier este „Berea fotbalului Românesc”, se va afla mereu alături de microbiști indiferent de scorul de pe tabela de marcaj. Pentru a lărgi zâmbetele și mai mult, aplicația dezvoltată pe Facebook special pentru fanii Ligii 1 le aduce acestora săptămânal premii de suporter adevărat. Tot ce trebuie să facă este să bea un Bergenbier.” a declarat Marko Njavro, Marketing Director Bergenbier SA.
“În tonul deja caracteristic berii bărbaților, spotul TV îi arată pe câțiva dintre ei trăind pasiunea pentru fotbal așa cum știu mai bine. Limbajul colorat a fost însă înlocuit cu eufemisme haioase, pentru ca spotul să nu fie cenzurat, dar să își păstreze savoarea pentru bărbatul român care se regăsește în continuare în secvențele pitorești.” a declarat Irina Becher, copywriter la Leo Burnett.
Echipa Leo Burnett&Target care a contribuit la realizarea campaniei este formată din: Carmen Tiderle (Director de creație), Irina Becher (copywriter,) Florina Moisi (Art director), Angela Teodorescu (Account Manager), Alexandra Patârlăgeanu (Account Executive) și Petronela Ionescu (Account Director), iar din partea agenției iLeo: Mugur Păstrașcu (Managing Partner) și Anda Lazăr (Account Director).
Din partea Bergenbier s-au implicat în realizarea campaniei: Marko Njavro (Marketing Director), Radu Dumitrescu (Senior Brand Manager) și Mihai Mihaescu (Junior Brand Manager).
Spotul TV a fost realizat în colaborare cu regizorul argentinian Tano Celentano și casa de producție Family Film.
Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest, iLeo, The Practice, 23 Communication Ideas, Digital Star, The Geeks și 2 Parale fac parte din grupul Leo Burnett. Din 1994 și până în prezent, grupul și-a extins aria de expertiză prin companii specializate în creație, media, relații publice și comunicare digitală, fiind cel mai dinamic și mai premiat grup de comunicare din România – cu un palmares de aproximativ 300 de premii și un număr impresionant de nominalizări la cele mai prestigioase festivaluri de profil. Portofoliul de clienți al celor 8 companii însumează peste 100 de clienți locali și internaționali pentru care creează povești de succes.