În cadrul competiției The International Advertising Cup, agenția Leo Burnett & Target a câștigat premiul Best Strategy pentru campania „Secundă – viață”. „The Intercontinental CUP” este o competiție internatională de advertising și media care se desfășoară între finaliștii celor mai importante festivaluri regionale din America de Sud, Europa și Asia. “Secundă – viață” a fost selectată în competiție în urma Aurului câștigat la festivalului Golden Drum (categoria Innovative Campaigns) desfășurat în octombrie la Portoroz.
„Premiul e cu atât mai valoros cu cât nominalizările din categoria pe care am câștigat-o au fost dintre campaniile cele mai tari de la Cannes de anul trecut: Brake Up (Grand Prix), Blood Relations (Gold), Spread the Ted (Silver) sau The Names Promotion (Bronze).” a declarat Victor Stroe, Planning Director Leo Burnett.
“Secundă – viață” este un mecanism inovator de strângere de fonduri conceput de Leo Burnett care constă în: cedarea contravalorii media a unei secunde din spoturile TV către o cauză umanitară. Pentru prima sa ediție, “Secundă – viață” a fost pusă în slujba Fundației Mihai Neșu.
Campania de strângere de fonduri pentru Fundația Mihai Neșu prin mecanismul “Secundă – viață” a fost inițiată și susținută de Gazeta Sporturilor. Primele mărci care au acceptat să se alăture acestei idei au fost Gazeta Sporturilor și AXA Asigurări. Pentru detalii suplimentare despre program, vă rugăm accesați //www.secunda-viata.ro/.
În cadrul The International Cup, aceeași campanie a fost nominalizată și la categoria Best of Social Engagements.
Din partea Leo Burnett s-au implicat în realizarea campaniei “Secundă – viață”: Victor Stroe (Planning Director), Liviu Toader (Art Director), Irina Becher (Copywriter) și Diana Alexa (Brand Comm Manager), iar din partea Gazetei Sporturilor: Andreea Mira (Marketing Director) și George Stucan (PR Coordinator).
Competiția ICAC (The Intercontinental Advertising Cup) a fost creată în 2007 de către organizatorii celor mai mari trei festivaluri de advertising regionale: ADFEST (Asia-Pacific), FIAP (America de Sud) și Golden Drum (Europa Centrala și de Est) cărora, în cea de-a doua ediție, li s-a alăturat, în calitate de membru, ADC*E (Art Director’s Club of Europe). Gala premiilor s-a desfășurat anul acesta pe 8 martie la Istanbul.
Lista completă a finaliștilor The International Advertisig Cup poate fi accesată pe website-ul: //www.thecupawards.com/en/competition/winners.