Cea mai recentă campanie semnată de Leo Burnett pentru compania românească, lider de autoritate în soluții de medicină integrativă
Leo Burnett semnează cea mai nouă platformă de comunicare pentru compania românească Secom®, lider de autoritate în soluții de medicina integrativă care raspund nevoilor unui lifestyle sănătos al omului modern și promotor al frumuseții prin cosmetice naturale cu ingrediente de înaltă calitate.
Noua direcție de comunicare Secom® a derivat dintr-un dublu adevăr: pe de o parte, dorința tot mai mare a românilor de a avea un stil de viață sănătos, iar, pe de altă parte, un univers decizional extrem de aglomerat și cu multiple opțiuni disponibile consumatorului. Astfel, nevoia de repere și puncte de încredere se manifestă și mai acut. Secom®, lider de autoritate în soluții de medicină integrativă, răspunde direct acestei nevoi, printr-un portofoliu de sute de suplimente alimentare realizate de producători certificați la nivel global.
Noua platformă de comunicare a fost, astfel, construită simultan pe un set de valori imanente Secom® și ca răspuns la o nevoie cât se poate de umană: ancore de încredere, atât de necesare atunci când vorbim despre un stil de viață sănătos.
„Dorința de a avea parte de tot ce este mai bun este ceva foarte uman și faptul că, de cele mai multe ori, oamenii cer recomandări prietenilor sau cunoștințelor este un lucru aproape general valabil. Aceasta a fost ideea care a rulat în spatele gândurilor noastre când lucram la dezvoltarea campaniei. Am plecat de la gestul reflex al oamenilor de a cere ajutorul persoanei potrivite, cu cea mai mare experiență, atunci când se confruntă cu diverse provocări în viața lor de zi cu zi: cum să gătești sănătos, cum să îi adormi rapid pe cei mici sau cum să îți menții nivelul de energie după o zi lungă la birou. Și am găsit că, aproape de fiecare dată, aceste „autorități” cărora le cerem ajutorul sunt persoane apropiate: soția, bunica, copiii etc. De aici până la finalizarea conceptului nostru a fost doar un singur pas logic: fiindcă la fel cum o întrebi pe mama, experta, atunci când vrei să gătești sănătos, tot la fel întrebi de SECOM® când vrei să-ți susții sănătatea organismului. Astfel, am plecat de la gândul că oamenii întreabă de experții familiari din viețile lor și am dezvoltat o campanie în care am arătat cât de natural este să întrebi de un expert într-un stil de viață sănătos. Întreabă de SECOM®!”, a declarat Maria Sarivan, Senior Strategic Planner, Leo Burnett
„Nouă platformă de comunicare “Întreabă de SECOM®!” transmite într-un mod fresh, direct și prietenos deschiderea noastră de a fi alături de consumatori și competența de a-i sprijini cu sfaturi profesioniste, documentate, și cu recomandări de soluții naturale de cea mai bună calitate. Avem 15 ani de experiență în medicina integrativă, fiind compania care a introdus în România fitoterapia științifică și multe dintre ingredientele inovatoare disponibile astăzi în industria de suplimente alimentare. În prezent, avem un portofoliu de 300 de suplimente alimentare, multe dintre ele unice pe piața locală, produse premium, studiate științific și certificate de instituții internaționale abilitate. Toate acestea susțin poziția noastră de lider de autoritate în medicină integrativă și sperăm că tot mai mulți români vor întreba de Secom® când vor avea nevoie de un consultant în stil de viață sănătos.
Mulțumim echipei Leo Burnett pentru strategia smart, propunerea creativă și pentru implementarea profesionistă. Au intuit perfect nevoile de comunicare și tone of voice-ul Secom® încă din pitch și suntem bucuroși că lucrăm împreună. Când ai nevoie de un expert în strategie de brand, Întreabă de Leo Burnett”, Andrei Dumitrașcu, Marketing & Communication Director Secom®.
Campania este promovată printr-un mix de canale integrate: TV, digital, PR, instore, radio și cinema, iar spotul campaniei prezintă situații care te poartă prin acele momente de zi cu zi în care aplezi la un expert, în care întrebi de un expert, la fel cum Întrebi de SECOM®.
Echipa Client
Andrei Dumitrașcu Marketing & Communication Director
Andreea Nistor – Group Brand Manger
Ruxandra Stoicescu Senior Brand Manager
Andreea Dona – Junior Brand Manager
Alina Tătaru – PR Manager
Echipa Leo Burnett
Victor Stroe – Head of Strategy & Associate Director
Maria Sarivan – Senior Strategic Planner
Ana Miculescu – Business Director
Adina Redeș – Account Director
Bogdan Vintilă – Group Creative Director
Șerban Tudorache – Copywriter
Eliza Toma – Account Executive