Leo Burnett Romania este pana acum singura agentie romaneasca care a ajuns pe lista scurta a Festivalului International de Publicitate de la Cannes. Daca acum 2 ani, Leo Burnett era finalista la sectiunea Film, cu doua dintre spoturile campaniei Elite "Pregateste-te sa fii bogat!", iata ca de data aceasta Agentia Anului din ultimii trei ani ajunge in finala Media Lions, cu lucrarea de media neconventionala Prigat "Extra Energy". Este vorba despre plasarea unor sticle de Prigat in interiorul magazinelor Altex, ca alternativa la noile electrocasnice. Cand ai multa energie, un evantai este mai bun decat un aparat de aer conditionat, o matura este mai buna decat un aspirator iar un tel devine mai performant decat un mixer de bucatarie.
"Ma bucura mult acest nou shortlist la Cannes. Dovedeste mai multe lucruri. In primul rand, ca Leo Burnett Romania este cu adevarat cea mai buna agentie din tara, dovada performantele constante de la festivalurile interne si internationale, singurele masuri obiective ale creativitatii puse in slujba business-ului pe care le poate primi o agentie. Fie ca este vorba de Effie, Ad’Or, Portoroz, Clio sau Cannes.
In al doilea rand, ma bucur pentru Prigat. Un brand local, tanar si curajos, care confirma inca o data ca merita sa fie cel mai premiat brand din Romania. Iar dincolo de recunoasterea creativa, Prigat a luat Effie doi ani la rand si a devenit lider de piata pe segmentul sau. Inca o dovada, daca mai era nevoie, ca publicitatea premiata vinde. Si vinde bine.
In al treilea rand, ma bucur sa vad cum exact aceleasi idei sunt recunoscute atat la Ad’Or, unde Prigat a castigat anul acesta Campania Anului, cat si la Portoroz, unde ne-a adus un Golden Watch si iata, acum, la cel mai important festival de publicitate din lume, marele Cannes. Asta inseamna ca Ad’Or functioneaza, exact asa cum spunem de ani de zile si ca juriile internationale competente vad cam la fel ideile bune.
In fine, sunt fericit ca Leo Burnett dovedeste inca o data ca nu este o agentie "de printuri si spoturi dupa reteta", ci o agentie care gandeste si executa campanii de brand de 360 grade, care isi cunoaste si isi surprinde publicul tinta, in fine, o agentie care face in loc sa vorbeasca.
Miercuri vom afla daca vom aduce primul Leu in Romania. Nu stiu cate agentii romanesti au trimis lucrari la sectiunea Film, ai carei finalisti se vor cunoaste abia vineri, dar multa bafta tuturor!" a declarat Bogdan Naumovici, CEE Regional Creative Director Leo Burnett.
Leo Burnett Romania se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si
creatie din Romania. Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in ultimii 3 ani si prima agentie romaneasca finalista la Cannes.
creatie din Romania. Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in ultimii 3 ani si prima agentie romaneasca finalista la Cannes.
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
Superbrands România a desemnat campionii reputației de brand
Peste 50.000 de copii din mediul rural au primit cărți și rechizite prin campania „Dăm aripi educați...
5 motive pentru care un animal nu este un cadou inspirat de Crăciun. Red Panda lansează un nou apel ...
OPPO Find X8 Pro aduce emoția pe ecranele din România cu spotul #FINDable
FCB Bucharest semnează campania de lansare pentru Zinba®, cel mai nou produs marca Antibiotice Iași
Lucian Mîndruță și Digi FM aduc bucurie și magie copiilor din satele uitate, în Turul Târgurilor de ...
Philips România, împreună cu Asociația Viitor Plus au plantat 1.700 de copaci în județul Dolj
„Fructele iubesc Granini. Tu pe cine iubești?”: noua campanie de Crăciun îndeamnă românii să facă o ...