- Leo Burnett România a obținut atât titlul de Agenția Anului, cât și premiul Grand Effie în cadrul Galei Effie Awards Romania 2023.
- Clientul agenției, Banca Transilvania, a primit titlurile de Clientul Anului și, respectiv, Brandul Anului.
- În cadrul aceleiași gale aniversare a 20 de ani de Effie Romania, Leo Burnett România a fost desemnată agenția cu cele mai multe premii obținute în cele două decenii de existență ale Festivalului.
În cadrul Galei Effie Awards Romania 2023, agenția Leo Burnett România a fost desemnată Agenția Anului pentru a cincea oară în ultimii șase ani. În plus, aceasta a obținut premiul Grand Effie pentru proiectul STUP by Banca Transilvania, în timp ce clientul său, Banca Transilvania, a obținut titlurile de Clientul Anului și, respectiv, Brandul Anului – două distincții extrem de importante, care reflectă succesul parteneriatului dintre cele două companii.
Totodată, creativitatea și eficiența campaniilor Leo Burnett România au adus în portofoliul agenției alte 17 premii Effie, dintre care 2 Gold, 6 Silver și 9 Bronze, pentru campanii dezvoltate împreună cu clienții Banca Transilvania, Procter & Gamble, Pizza Hut, Samsung Romania, Ursus, Spotify, Fashion Days și One Night Gallery.
Diana Alexa, Managing Director, Leo Burnett România, a declarat: „Ne onorează premiile din această seară și recunoașterea unui focus continuu pe care îl avem în agenție către creative effectiveness. Ne concentrăm pe un creative effectiveness care să îmbine în mod natural insight-ul strategic & craft-ul execuțional cu technology, content sau data, ceea ce face ca work-ul Leo să fie foarte relevant și ancorat în momentul prezentului. Acest mod de lucru s-a dovedit benefic pentru business-ul clienților noștri, iar noi am fost cei mai premiați la Effie Romania și printre primele 10 agenții din Europa în Effie Index-ul global din ultimii ani. Trebuie să le mulțumim clienților, alături de care am construit parteneriate extraordinare, pentru încrederea și susținerea pe care o au față de echipa și modul de lucru Leo Burnett.
Și mai ales, bine Leo, bravo echipa!”
Gala Effie din acest an a aniversat 20 de ani de festival în România, ocazie cu care Leo Burnett a fost desemnată și agenția cu cele mai multe premii în cadrul festivalului în toți acești ani. Clientul agenției, Procter & Gamble, a fost desemnat cel mai premiat client în cei 20 de ani de existență a Festivalului.
Victor Stroe, Associate Director & Chief Strategy Officer, Leo Burnett România, a completat:
„Effie 20 de ani a certificat din nou că Leo Burnett face mereu work temeinic, actual și cu impact în business pentru clienții săi. Ce ne bucură cel mai mult este că luăm premii alături de aproape toți clienții noștri, ceea ce înseamnă expertiză dovedită pe toate categoriile și o întreagă agenție mulțumită.”
Campaniile Leo Burnett premiate la Gala Effie Romania Awards 2023 sunt:
STUP by Banca Transilvania, pentru Banca Transilvania
Better By Hard Work, pentru Banca Transilvania
Dear 15-year old me, pentru Always / Procter & Gamble
Be Who You Want To Be, pentru Spotify
AllOut by Samsung, pentru Samsung Romania
Awesome Expo, pentru Samsung Romania
Pizza Hut Loves Families Just the Way They Are, pentru Pizza Hut
ANA The AI Fortune Teller, pentru One Night Gallery
Your body is amazing, pentru Always Discreet / Procter & Gamble
Ursus steps up for the bears of Romania, pentru Ursus Breweries
Common Sense Black Friday, pentru Fashion Days