Leo Burnett România a câștigat contul de Prepaid al Telekom și redefinește comunicarea pentru tineri prin Tadaaam Show, cu Mikey H și Pandalie.
Noua campanie pentru comunicarea prepaid a Telekom se adresează unui public majoritar foarte tânăr (12-24 ani), aproape imposibil de câștigat cu televizorul și reclamele tradiționale.
Agenţia s-a orientat, astfel, către comunicarea predominant online și, în particular, prin vlog, pentru care există o mare afinitate din partea targetului tânăr.
Leo Burnett România a pus în valoare acest nou mediu de comunicare pentru tinerii consumatori de content online “pe pâine”, la curent cu tot ceea ce este nou și care își pot schimba opțiunea pentru brand-ul preferat peste noapte. În acest context etern sortit “refresh-ului” s-a născut Tadaaam Show, avându-i drept amfitrioni pe Pandalie și Mikey H, vloggerul nr. 1 în Romȃnia. Tadaaam Show este platforma online ce aduce viața reală în viral, construind o punte între universul virtual al meme-urilor și lumea pământeană a consumatorilor Telekom.
Noul tandem complementar, Pandalie şi Mikey H, transformă orice moment banal într-o experiență ce merită împărtășită. Pandalie este contrapunctul lui Mikey. Dacă Mikey vorbește, Pandalie tace. Dacă Mikey prezintă virale pe net, Pandalie iese pe stradă și le face. Pandalie este întruchiparea sloganului “Viața este cel mai tare viral”; oriunde apare Pandalie ar trebui să te aștepți să se întâmple ceva care va ajunge, în cele din urmă, în newsfeed-ul tău.
“Viața este cel mai tare viral” duce mai departe filosofia Telekom (“Life’s for sharing”) și o face pe limba tinerilor, pe care îi abordează cu ceea ce consumă ei în mod obișnuit: content nou și modern, nu reclame tradiționale.
„Un target predominant foarte tânăr este cvasi-imposibil de prins cu televizorul. Nu cu GRP-ul poate fi vânat! Ci cu experiențe și conținut care merită împărtășit. Și vlogging-ul se pare că este “the new black”. Drept urmare, era pasul cel mai firesc ca Telekom să se îndrepte către acest teritoriu. VTV va înlocui MTV.” – Răzvan Căpănescu, Chief Creative Officer – Leo Burnett România
„O platformă care se adresează tinerilor cu un attention span de 8 secunde nu poate vorbi despre esența vieții și a universului și nici nu se poate baza pe “reclame” așa cum le știam, cu Voice Over, Announcer și Body Copy.” – Raluca Eftimie, Group Creative Director – Leo Burnett România
“Dintr-un clasic ATL cu o amprentă pe digital, comunicarea PrePay Telekom se transformă într-o comunicare digitală, unde Tadaaam Show este locomotiva. Practic, am reinventat sistemul de comunicare pentru tineri, acest mijloc de comunicare devenind un creator de content nemaiîntâlnit în acest sector.” – Victor Stroe, Strategic Planning Director – Leo Burnett România
Emisiunea săptămânală este găzduită de Mikey H, unul dintre liderii de opinie cei mai apreciați de noua generație, și de Pandalie, ursul panda mucalit, bipolar și omniprezent, care transformă orice activitate banală într-un potențial viral.
“Proiectul Tadaaam se traduce simplu: inovație în comunicare. Este locul în care tinerii experimentaliști, cool și fresh, rebeli și orgolioși se reunesc într-o comunitate digitală cu o viață proprie și le oferă o experiență de conținut relevant pentru interesele lor. Un switch de la advertisingul tradițional la inovație, cel mai amplu proiect de comunicare din România la ora actuală, ce implică absolut toate disciplinele din comunicare: eveniment, platformă digitală, content de emisiune, ATL.” – Mădălina Marica, Brand Communication Director – Leo Burnett România
Misiunea lui Mikey H și a lui Pandalie este aceea de a aduce viralul în viața consumatorilor fie prin Tadaaam Show, fie prin aventurile pe care aceştia le pun la cale și la care pot lua parte fanii. Cartela Telekom este, în acest caz, noul mijloc care ajută la împărtășirea tuturor acestor experiențe.
“Realitatea o știm cu toții – puține companii au curajul de a ieși din zona de confort și de a inventa ceva nou. Tadaaam este exact acest produs nou, unul viu și cu rădăcini 100% digitale, pe care îl urmărim și îl adaptăm constant. Nu e doar o campanie hit & run de tipul “hai să facem un viral", ci un proiect de conținut care evoluează constant. Mi-aș dori ca mai mulți clienți să aibă curajul de a se înhăma la așa ceva.” – Matei Psatta, Digital Strategy & Social Media Director – Leo Burnett România
“Telekom înseamnă evoluție și inovație, valori pe care vrem să le împărtășim și în această campanie. Din acest motiv, am mizat pe Tadaaam Show, proiect în care am văzut un mare potențial. Este o platformă de comunicare extrem de generoasă prin intermediul căreia putem crea content relevant pentru targetul nostru.” – Todor Dimitrovski, Communications and Brand Strategy Director – Telekom România
“Să facem diferența pe piața românească și să creăm o legătură emoțională puternică cu targetul nostru cheie, tinerii, este un obiectiv constant pentru Telekom. Tadaaam Show ne ajută să atingem acest obiectiv, prin content original și un canal media neconvențional.” – Ștefania Creața, Communication and Marketing Supervisor – Telekom România
“Nu poți să ieși On Air și să le spui tinerilor cât de bun este un produs pentru că nu te vor asculta – lor nu le plac mesajele ascunse sau impuse. Trebuie să te integrezi în mediul lor ca sa îi convingi că realmente ești bun. Nu e ușor, dar cred că Tadaaam dovedește că se poate. Și e și distractiv, inclusiv pentru noi.” – Oana Ioja, Marketing Specialist – Prepaid, Telekom România
vlog TADAAAM – https://www.youtube.com/channel/UCGyvo3pO2rAfT391apx94pg
website TADAAAM – //www.tadaamshow.com
Bucuresti, 04.11.2015