Noua campanie se desfasoara incepand din 8 aprilie pe TV, print si outdoor.
"Ce inseamna sa ai casa ta ? De ce vor oamenii sa aiba o casa" – sunt intrebari pe care ni le-am pus atunci cand am inceput sa lucram pe brief-ul de credite ipotecare si imobiliare BCR. In afara de siguranta, casa inseamna acel spatiu in care poti sa fii tu, inseamna identitate si personalitate. Poti anticipa multe lucruri despre un om, o data ce i-ai trecut pragul casei. Spotul face o pledoarie pentru unicitate. Fiecare din noi e altfel. De ce n-ar fi casele noastre diferite? Acest lucru este posibil, cu ajutorul BCR," explica Ema Prisca – Senior Copywriter la Leo Burnett.
La realizarea proiectului au contribuit din partea BCR: Daniel Pana – Director Executiv – Marketing & Sales Division; Roxana Ganovici – Director Executiv Adjunct – Marketing & Sales Division; Georgiana Badea – Head of Advertising Department
Echipa Leo Burnett care a lucrat la realizarea campaniei a fost formata din Directorul de Creatie, Bogdan Naumovici; Ema Prisca – Senior Copywriter; Ghica Popa – Art Director; Laurenţiu Semeniuc – Strategic Planner; Andreea Boacă- Brand Communication Director; Mihaela Bârsan – Brand Communication Manager; Laura Georgescu-Baron, A/V Production Director; Bogdan Petrovici – A/V Production Manager.
Spotul video a fost regizat de olandezul Ivo Mostertman si realizat de Casa de Productie Multimedia Est.
Leo Burnett Romania este agentia cu cea mai buna strategie si creatie din Romania, conform studiului AdMarket 2004.
Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in 2003 si 2004 si prima agentie romaneasca finalista la festivalul de publicitate de la Cannes. {mosloadposition user10}