Joi, 7 iunie, incepand cu ora 16:30, va avea loc, la World Trade Center Bucuresti, cea de-a sasea editie a evenimentului Cannes Predictions, proiect initiat si organizat anual de Leo Burnett Romania.
Desfasurat in parteneriat cu Business Media Group, Cannes Predictions va fi sustinut anul acesta in cadrul evenimentului Brands@Work, si va prezenta, ca in fiecare an, cele mai bune 50 de spoturi inscrise la Cannes Lions.
Participantii la eveniment vor selecta 20 de spoturi din cele 50 vizionate, pe care le considera ca avand cele mai mari sanse de a fi premiate de catre juriul de la Cannes.
Devenit deja traditie, premiul acordat de Leo Burnett castigatorului Cannes Predictions consta intr-un sejur la Festivalul de Publicitate al Noii Europe de la Portoroz, Golden Drum, sustinut in luna octombrie.
Castigatorul acestei editii a evenimentului Cannes Predictions va fi desemnat pe data de 28 iunie, prin intermediul unui comunicat de presa.
Accesul la eveniment va fi facut pe baza de invitatii, iar incepand cu data de 12 iunie, Leo Burnett pune la dispozitia publicului larg site-ul www.leoburnett.ro/cannespredictions, unde spoturile vor putea fi vizionate si votate.
Cannes Predictions a fost organizat pentru prima oara in 1986 de catre Leo Burnett Chicago pentru angajatii sai iar compilatia continand cele 50 de spoturi TV a fost transmisa mediei de specialitate. De-a lungul anilor aceasta caseta a devenit o traditie mult asteptata, ce informa presa si liderii industriei de publicitate despre spoturile TV care aveau cele mai mari sanse sa castige premii la festivalul Cannes Lions. Compilatia este vizionata in primele doua saptamani ale lunii iunie in peste 20 de tari, raspandind misiunea Leo Burnett de a impune standarde din ce in ce mai inalte pentru creativitate.
Incepand din 2002, Leo Burnett organizeaza anual Cannes Predictions si in Romania, oferind celor pasionati de publicitate posibilitatea de a vedea cele mai bune creatii din lume de la ultimul Cannes.
{mosloadposition user10}