LEO BURNETT SINGURA AGENTIE DIN ROMANIA FINALISTA la EURO EFFIES 2005
Pe 17 Iunie 2005 s-a terminat prima runda de jurizare la EACA Euro Effies.
EuroEffie este cel mai prestigios festival european de eficienta, festival care promoveaza si recunoaste excelenta in comunicarea comerciala a acelor campanii care au functionat in cel putin doua tari europene.
Leo Burnett Romania este singura agentie din Romania finalista la Euro Effies 2005. Nominalizarea a fost obtinuta pentru campania Elevator realizata pentru brandul Wash&Go, clientul Procter&Gamble, prima campanie de comunicare comerciala din Romania finalista la acest festival. Este o campanie premiata la Effie Rusia, finalista la Efffie Romania si care s-a dovedit eficienta in 7 tari din Balcani.
„Sa fim finalisti la Euro Effies este o realizare de care suntem extrem de mandri intrucat confirma inca o data pozitionarea noastra de cea mai strategica si mai creativa agentie din Romania si se inscrie perfect pe linia pe care am ales-o, aceea de a ne raporta la standardele de afara.
Acest succes vine absolut natural dupa ce doi ani am fost evaluati de profesionistii in marketing ca fiind cea mai strategica agentie din Romania (coform studiului AdMarket) si dupa parcursul Leo Burnett la Effie Romania: sapte premii la doua editii, sapte nominalizari si cinci premii anul acesta, cele mai multe din concurs.
Asteptam cu nerabdare si cu mare speranta rezultatele finale.” declara Matasel Razvan – Research& Strategic Plannning Director, Leo Burnett Romania.
Runda a doua incepe pe 29 Iulie iar castigatorii vor fi anuntati pe 29 Septembrie.
Leo Burnett Romania se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si
creatie din Romania. Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in ultimii 3 ani si prima agentie romaneasca finalista la Cannes.
creatie din Romania. Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in ultimii 3 ani si prima agentie romaneasca finalista la Cannes.
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
Creștere locală și consolidare globală pentru Offerista în 2024
Homplex testează primul sistem de ”smart metering” dedicat operatorilor de energie, pentru monitoriz...
Întreprinderile din UE se află în fruntea omologilor din SUA și China în ceea ce privește creșterea ...
Munch înregistrează o creștere de 40% în ultimele 6 luni și continuă lupta împotriva risipei aliment...
Gewiss a semnat un acord preliminar de achiziționare a 75,04% din acțiunile companiei Beghelli
NAI Romania: Piața hotelieră din Craiova devine internațională
DP World România renovează și dotează cu tehnologii de ultimă generație două laboratoare ale Facultă...
Încheiem anul cu Bine pe Bursa Binelui