Campania de promovare a Olimpiadelor Comunicarii pe care Leo Burnett a conceput-o pentru acest eveniment, nu si-a setat ca obiectiv incurajarea participarii tuturor tinerilor interesati, ci dimpotriva, descurajarea acelora dintre ei tentati sa participe din motive superficiale.
Pentru o agentie care crede cu tarie si astazi in filosofia fondatorului sau, care spunea, referindu-se la lumea advertising-ului, ca “ if you're not fertile and imaginative and full of wonder and curiosity, I urge you to stay away from advertising” (“daca nu esti prolific si imaginativ si curios din fire, mai bine stai deoparte de lumea advertising-ului” ), descurajarea tinerilor care aleg aceasta industrie din alte motive decat pasiunea, a devenit ideea unei strategii foarte indraznete de promovare a editiei de anul acesta a Olimpiadelor Comunicarii.
Desi pentru Leo Burnett & Target, stimularea creativitatii in randul tinerilor si implicarea directa in cresterea industriei de advertising reprezinta obiective bine definite, sustinute prin proiecte ca Leo Academy, burse de internship sau participarea regulata la jurizarea Olimpadelor Comunicarii, anul acesta, agentia si-a propus sa faca mai mult.
In spatele unei idei creative care sugereaza necesitatea rafinarii motivelor pentru care tinerii aleg sa participe la un astfel de eveniment, campania pare sa urmareasca protejarea sanatatii mintale a juriului, propunand celor interesati sa se inscrie la editia de anul acesta a Olimpiadelor, sa se gandeasca de doua ori inainte sa o faca.
Campania este sustinuta prin intermediul a trei spoturi virale in interpretarea lui Razvan Capanescu (Halatul), Bogdan Naumovici (Mielul) si Mihai Coliban (Adevaratul scotian), printr-un spot radio (Pestisorii) care il are ca protagonist pe Razvan Matasel, doua executii print (Creionul, Paharul) si Internet.
Razvan Matasel, Deputy Managing Director & Head Of Planning:
“Poate sunt un idealist dar ma incapatanez sa cred ca industria asta are nevoie de o infuzie de sange proaspat care sa-i inlocuiasca pe “harsaitii” de care vorbea un coleg din breasla.
De aceea Leo Burnett organizeaza Leo Academy, sustine toate evenimentele studentesti, are cadre didactice care predau la diferite facultati si universitati si este alaturi in fiecare an de Olimpiadele Comunicarii. Olimpiadele Comunicarii reprezinta o pepiniera de talente pentru Leo. 15 dintre colegii mei au participat si au fost printre castigatorii acestui eveniment”.
Raluca Borascu, Strategic Planner-ul care s-a implicat in dezvoltarea acestei campanii, este un bun exemplu in acest sens: “Personal, campania pentru Olimpiadele Comunicarii a reprezentat o mare provocare si asta pentru ca este un cont in care ma simt implicata mai mult decat profesional. Practic, acum aproape doi ani am "absolvit" pe podium aceasta competitie, pentru ca la mai putin de 1 luna sa ma angajez si sa raman in Leo.
Strategia dezvoltata pentru editia din 2007 incearca sa rezolve o problema pe care am simtit-o atat eu in timpul concursului cat si organizatorii pe parcursul urmatoarelor editii, si anume cresterea numarului de participanti care nu iau in considerare importanta pregatirii si a unor cunostinte elementare pe care un tanar care doreste sa intre in domeniu trebuie sa le indeplineasca. Noi vom oferi mereu sprijin initiativelor de acest gen si participam activ la educarea si initierea tinerilor in acest sens, anul acesta ajungand deja la cea de-a 4-a editie a proiectului Leo Academy.”
{mosloadposition user10}