- Leo Burnett Bucharest are patru campanii finaliste în cadrul competiției Effie Awards Europe 2020: Storytime, Smart WiFi, Don’t let yourself be fooled realizate pentru Telekom Romania și #timpulsacitim pentru Curtea Veche Publishing;
- Pentru al doilea an consecutiv, Leo Burnett este singura agenție din România recunoscută în cadrul competiției, iar Telekom Romania singurul brand telco din România care ajunge până în etapa finală a Effie Awards Europe;
- Premiile vor fi acordate câștigătorilor în cadrul galei din data de 24 noiembrie 2020.
Leo Burnett marchează un nou succes, ajungând și anul acesta în finala competiției anuale care recunoaște campaniile best of the best, Effie Awards Europe. Cele patru campanii finaliste sunt în categoriile Marketing & Business Solutions (Smart WiFi pentru Telekom Romania), Best of Europe – Internet & Telecom (Don’t let yourself be fooled pentru Telekom Romania) și Positive Change Europe: Social Good – Brands, unde agenția are două proiecte pe shortlist: Storytime pentru Telekom Romania și timpulsacitim pentru Curtea Veche Publishing.
Este pentru al doilea an consecutiv în care Leo Burnett primește recunoaștere în cadrul acestei importante competiții. Totodată, performanța campaniilor de comunicare au făcut ca Telekom Romania să fie singurul brand telco din România care ajunge pentru a doua oară în etapa finală a Effie Awards Europe.
Diana Alexa, Managing Director, Leo Burnett Bucharest: „Anul trecut am luat două premii (un Aur și un Argint) din trei shortlist-uri. Anul acesta, sperăm să avem aceeași rată de conversie și să câștigăm cel puțin trei premii.”
Effie Europe este o competiție anuală care recompensează cele mai eficiente campanii de comunicare din Europa și este simbolul eficienței publicitare dovedite și un tribut adus parteneriatului dintre clienți și agenții. Cele patru campanii fac parte dintr-o selecție de 52, realizată de un juriu internațional format din 90 de profesioniși în comunicare.
Effie Awards Europe 2020 își va desemna câștigătorii în cadrul galei din data de 24 noiembrie 2020.
Cele patru campanii finaliste:
Storytime: aplicație mobilă care folosește animații, filtre AR și funcționalități ale smartphone-ului pentru a recrea experiența imersivă a poveștii înainte de culcare pentru copii și părinți.
Smart WiFi: WiFi-ul smart al Telekom Romania aduce Internetul direct de la priză, fără găuri sau cabluri suplimentare.
Don’t let yourself be fooled: campanie care poziționează Telekom Romania ca brand competitor pe piața din România.
#timpulsacitim: demonstrează că avem timp pentru citit, oricât de încărcate ar fi viețile noastre.
Premiile Effie Award Europe sunt o dovadă a performanței și a eforturilor eficiente de marketing, construite pe baza unui insight puternic, o strategie complexă și un concept creativ ce duc către atingerea obiectivelor și înregistrarea celor mai bune rezultate. Toate acestea demonstrează eficiența campaniilor premiate.