Începând cu luna septembrie 2013, agențiile din grupul Leo Burnett asigură servicii de strategie de brand, media, shopper marketing, comunicare online și relații publice pentru compania Roche Diabetes Care Romania. Agențiile, câștigătoare în urma unui pitch organizat de Roche, vor stabili direcții strategice de comunicare și vor implementa campanii integrate pentru promovarea produselor din portofoliul companiei farmaceutice.
“Am ales direcția prezentată de Leo Burnett, iLeo, Starcom și THE PRACTICE, deoarece au venit cu propuneri strategice și declinări creative, integrate într-o platformă de comunicare 360°. În plus, ne doream unitate și eficiență, iar cele patru agenții au dovedit că lucrează ca o echipă și că înțeleg principiile comunicarii pentru domeniul nostru de activitate, un domeniu complex, cu rigori și provocări semnificative.” un domeniu complex, cu rigori și provocări semnificative.” declară Andrei Foisor, Head of Diabetes Care al Roche Romania.
„Ne bucurăm că am câștigat licitația Roche Diabetes Care Romania și am adăugat în portofoliul grupului nostru un cont interesant și plin de provocări. Colaborarea nu este o întâmplare, ci este rezultatul atenției acordate categoriei Health & Pharma. În ultimele 6 luni, strategii noștri au petrecut mult timp în piață cu farmaciști, doctori și pacienți pentru a înțelege particularitățile categoriei. Am început deja să lucrăm pe cont gândind și implementând strategia de lansare a glucometrului Accu-Chek Performa Nano.” a spus Lorand Balint, Managing Director Leo Burnett.
Campaniile de comunicare dezvoltate de Leo Burnett , iLeo, Starcom și THE PRACTICE vor merge în direcția educării publicurilor-țintă și identificării unor strategii creative pentru a atrage atenția asupra diabetului în România, a prevenției și a managementului eficient al diabetului.
{mosloadposition user9}