Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Leo Burnett Group si Bergenbier mobilizeaza intreaga tara sa sustina echipa nationala de fotbal

intr-un moment incarcat de emotie

Suporterii români nu au fost niciodată niște răsfățați ai sorții când vine vorba de fotbal. Toți știu ce înseamnă înfrângerea și disperarea, dar cu toate astea se întorc de fiecare dată să își susțină echipa, fără a-și pierde speranța.

Acesta este mesajul central al campaniei Bergenbier “Toți în galben, toți pentru România!”, semnată de Leo Burnett Group, în care suporterii sunt încurajați să susțină echipa națională la calificarea în Campionatul European de Fotbal 2016.

Campania le reamintește suporterilor că suntem aproape de a fi acolo unde eram odată. După 7 ani de “cât pe-aci” sau “puțin ne-a lipsit”, Naționala este în pragul unui Turneu Final.

În centrul campaniei se află spotul TV, un elogiu emoționant dedicat suporterilor români. Spotul este construit evidențiind contrastul dintre momentele dificile prin care a trecut Naționala de-a lungul timpului și sprijinul necondiționat al suporterilor. În ciuda tuturor momentelor de cumpănă ale echipei lor preferate, aceștia se ridică de fiecare dată și merg mai departe, oferind sprijin necondiționat Echipei de Fotbal a României.

Campania include activități In-Store, apariții în mediul digital și în presa tiparită.

“În acest moment care va marca probabil destinul fotbalului românesc, Bergenbier se gândește la suporterii adevărați, care au fost alături de naționala lor în cele mai dificile momente. Suporterii români, cărora le dedicăm acest spot, merită o calificare… și un Bergenbier rece cu care să sărbătorească”. – Valentin Stoenescu – Senior Brand Manager, Bergenbier

Portavocea suporterilor români, Bergenbier îi încurajează încă o dată pe aceștia să își susțină favoriții și să își urmeze pasiunea.

“Este un brand cu ADN-ul fotbalului în sânge, care știe să vorbească pe limba încercatului suporter român”. – Radu Olteanu – Senior Copywriter, Leo Burnett Group

Echipa Bergenbier: Gabriela Lupas-Țicu (Marketing Director), Valentin Stoenescu (Senior Brand Manager), Mihai Mihăescu (Brand Manager).

Echipa Leo Burnett Group: Răzvan Căpănescu (Chief Creative Officer), Victor Stroe (Strategy & Planning Director), Radu Olteanu (Copywriter), Cosmin Ezaru (Art Director), Adina Teodorescu (Copywriter), Dinu Gojan (Art Director), Alexandra Vestineanu (Brand Communication Manager), Sorin Deleanu (Producător).

Bucuresti, 02.09.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.