printr-o noua campanie
Leo Burnett Group lansează o nouă campanie care anunță revenirea, după o mai lungă perioadă de timp, a brand-ului Bergenbier ca sponsor al Echipei Naționale de Fotbal. Comunicarea debutează cu povestea unui grup de prieteni, fani ai fotbalului, care pornesc la drum, într-o călătorie purtată sub semnul lui #reîncepe, un drum care simbolizează reluarea trăirilor intense ca suporteri.
Impactul pe care Bergenbier l-a avut în perioada în care sponsoriza Naționala a fost unul remarcabil – "fii în galben" rămânând în conștiința multor suporteri ca principalul fel de a-și manifesta susținerea fără echivoc a Echipei. Istoric vorbind, aceea a fost și perioada cea mai bună a Echipei Naționale de Fotbal. De aceea, în mod natural, conceptul campaniei a gravitat încă de la început în jurul redescoperirii emoției de atunci. Momentele de acasă, în care trăiam intens fiecare pasă, dar și ceea ce se întâmpla pe teren ne făcea să fim mândri, indiferent de rezultat. #reîncepe dorește să fie catalizatorul acestei redesoperiri, al emoțiilor și al speranțelor trăite într-un tricou galben.
“Prima execuție din campanie este povestea acestui ‘reluat de unde am rămas’ – o sintagmă ce descrie mai bine decât ‘un nou început’. Spotul suprinde un grup de prieteni care pleacă într-un roadtrip de la celălalt capăt al țării spre stadionul unde doresc să vadă Naționala direct pe teren. Pe lângă manifestul de speranță pentru Echipa Națională și dorința redescoperirii emoțiilor legate de asta, povestea acestor prieteni este și un manifest pentru trăitul prieteniei în direct. Este încă un fel de a spune ‘când vrei să îți vezi prietenii, te duci și îți vezi prietenii’, nu lași un ecran sa facă asta pentru tine. Bergenbier crede că este important să trăiești în direct prietenia și emoția autentică, iar susținerea Echipei Nationale de Fotbal este unul dintre cele mai frumoase momente care pot aduna prietenii laolaltă”, a declarat Răzvan Căpănescu (Chief Creative Officer, Leo Burnett Group).
“Este un moment important pentru Bergenbier, care își anunță statutul de sponsor al Naționalei reluând povestea prieteniei dintre suporteri și a prieteniei în general. Ne bucură că echipa Leo Burnett Group a înțeles importanța momentului în comunicarea Bergenbier și, în același timp, a știut să livreze un concept care aduce în prim-plan cele mai importante valori de brand: prietenia, spiritul de echipă, sentimentul de apartenență la ceva mai mare”, a declarat Mihai Bonca (Marketing Director, Bergenbier S.A.).
Echipa care a contribuit la realizarea proiectului:
– din partea Leo Burnett Group: Radu Olteanu (Senior Copywriter), Cosmin Ezaru (Senior Art Director), Cristina Corbu (Brand Comm Manager), Anda Lazăr (Brand Comm Director), Răzvan Căpănescu (Chief Creative Officer);
– din partea Bergenbier S.A.: Mihai Mihăiescu (Junior Brand Manager), Laurențiu Marin (Events Coordinator), Valentin Stoenescu (Senior Brand Manager), Mihai Bonca (Marketing Director).
Fidel mentalității potrivit căreia întinzându-te după stele poate nu vei atinge întotdeauna una, dar nici nu te vei întoarce cu un pumn plin de noroi, Leo Burnett Group este într-o permanentă căutare a excelenței. Integrând competențele de advertising ale Leo Burnett cu cele de digital ale iLeo și cele de shopper marketing ale Arc, Leo Burnett Group vine cu o abordare cu adevărat integrată și propune un model de business proaspăt, cu soluții concrete și nu doar o valorificare a competențelor din departamentele agenției.