de doua ori la Euro Effie
Leo Burnett a reusit inca o performanta fara precedent in industria de advertising din Romania – agentia a fost nominalizata, pentru a doua oara, la Euro-Effie Awards, cea mai prestigioasa competitie europeana ce recompenseaza eficienta campaniilor de publicitate implementate la nivel regional. Campania cu care Leo Burnett a obtinut nominalizarea anul acesta este “Tide pentru Supermame”, conceputa pentru brandul Tide, client Procter & Gamble.
Nominalizata la categoria FMCG (bunuri de larg consum), campania este adresata mamelor si s-a remarcat prin executii, care au trecut de barierele comunicarii clasice. “Tide pentru Supermame” a fost creata de Leo Burnett Romania si implementata cu success in alte tari din Balcani (Bulgaria, Bosnia Hertegovina, Serbia, Muntenegru, Moldova, Macedonia).
Aceasta nominalizare reprezinta o validare la nivel european a medaliei de aur obtinuta de campania “Tide pentru supermame” la Effie Romania, confirmand totodata statutul Leo Burnett de cea mai strategica agentie din Romania: “De 4 ani dominam Effie Romania, obtinand cele mai multe premii la nivel national. Campaniile realizate de noi functioneaza nu numai in tara noastra, iar Leo Burnett Romania a inceput sa exporte eficienta”, a declarat Razvan Matasel, Deputy Managing Director si Head of Planning la Leo Burnett Romania.
Rezultatele peste asteptari inregistrate in Balcani au determinat clientul Procter & Gamble sa implementeze campania “Tide pentru Supermame” si la nivel international, ea fiind deja in derulare in tari precum Grecia, Rusia, Ucraina, Belarus, Ungaria.
Este pentru prima data cand o campanie dezvoltata in Romania ajunge sa fie utilizata atat de larg la nivel international.
Nominalizarea la Euro-Effie Awards din anul acesta este cu atat mai importanta cu cat Leo Burnett este singura agentie din Romania finalista la Euro Effie nu o data, ci de doua ori. Clientul cu care Leo Burnett a inregistrat aceasta performanta atat in 2005, cat si anul acesta este Procter & Gamble. In 2005, agentia a intrat in finala festivalului Euro Effie cu campania “Fruity Power”, conceputa pentru brandul Wash & Go, client Procter & Gamble.
Premiile Effie Awards 2007 vor fi decernate in luna septembrie.
Echipa Leo Burnett care a lucrat la campania finalista este formata din:
Laura Leonte, Ghica Popa, Costin Radu, Victor Stroe, Razvan Matasel, Andreea Boaca, Dana Manolache, Cosmina Dinu, Sorin Deleanu, Uli Barth.
Din partea P&G a participat la campanie, Roxana Popa – Brand Manager.
{mosloadposition user10}