APG Creative Planning Awards
Leo Burnett aduce in Romania doua premii la APG Creative Planning Awards, una dintre cele mai prestigioase competitii internationale de strategie ce se desfasoara in Marea Britanie, tara planning-ului mondial.
Agentia a reusit sa castige un Silver pentru cea mai buna strategie din afara Marii Britanii pentru campania desfasurata pentru brand-ul Wash&Go, client Procter&Gamble, intr-o categorie in care nu s-a acordat Gold. De asemenea, research-ul exploratoriu din cadrul acestui proces a primit distinctia speciala pentru cea mai buna utilizare a cercetarii (Best Use of Research), concurand cu toate proiectele de cercetare inscrise in concurs, din Marea Britanie, dar si din afara ei. “A urca pe scena la APG Awards a fost pana de curand unul dintre visurile la care speram doar in secret si pe care nu aveam curaj sa-l marturisesc nici chiar dupa ce am aflat ca suntem nominalizati. Mi se parea cumva prea mult si am incercat tot timpul sa ma autoconving ca decent ar fi sa nu ma loveasca tristestea in cazul in care ramaneam doar cu nominalizarile.
Cele 2 premii obtinute m-au scapat desigur de orice problema de acest gen si, mai mult, m-au facut sa sper ca datorita lor “a urca pe scena la APG Awards” sa nu mai fie un vis excentric, ci dimpotriva un obiectiv asumat de toti plannerii de aici, oricat de romani si oricat de under-aged ar fi ei.”, marturiseste Elena Ionita, Strategic Planner la Leo Burnett.
Aceste doua premii castigate de Leo Burnett la APG Creative Planning Awards vin dupa ce agentia a castigat un EuroEffie si a obtinut cele mai multe trofee la Effie Romania.
„Am trait o emotie extrem de puternica. Am plans de fericire. Doua premii „acasa la ei” (in tara planningului) este mai mult decat as fi visat. Oameni cu ale caror carti si prezentari am crescut ne-au apreciat munca si ne-au felicitat. Procesul de construire a unei discipline strategice in Romania si a acestui departament in Leo Burnett a durat si nu a fost deloc usor. Dar „Romanii au aterizat” asa cum scria John Griffiths (unul dintre profesionistii pe care ii admir din suflet) pe blogul lui. Tot el spunea ca <<a fost o realizare impresionanta sa intrerupem cercul planningului din Londra intr-un mod atat de convingator>>.”, declara Razvan Matasel, Head of Planning Leo Burnett. “Sunt sigur ca aceste premii vor fi urmate de multe alte recunoasteri ale valorii planningului din Leo Burnett.”, conchide Razvan Matasel.
Echipa Leo Burnett care a lucrat la campania castigatoare este formata din:
Elena Ionita – Strategic Planner; Miruna Antonescu – Jr Strategic Planner, Oana Niculescu – Account Director; Claudia Revent – Account Manager; Dan Sendroiu – Account Executive; Dana Cristea – Copywriter; Ioana Munteanu – Copywriter, Daniela Nedelschi – Art Director; Ileana Cocias – Account Manager Starcom; Stefan Stroe – Strategic Planning Director Starcom.
Din partea P&G au participat la campanie:Adriana Ionescu – Associate Marketing Director ; Maria Pichiu – Brand Manager ; Alma Dinu / Raluca Mihailescu – Assistant Brand Managers.
Aflat la a 3 a editie, APG Creative Planning Awards este organizat de Account Planning Group UK si premiaza creativitatea in strategie, oferind premii ca: “Best Creative Brief”; “Best Use of Research”; “Best Consumer Insight”; “Best Channel Strategy”. Printe castigatorii editiilor anterioare figureaza campanii de referinta pentru brand-uri ca Sony, Heinz, Nintendo, Kit Kat, Honda, Lynx si altele.
Editia din acest a reunit un juriu impresionant format din specialisti in strategie din UK si USA (Jon Steel, WPP; Malcolm White, Krow – APG Chair; Richard Huntington, United London; Derek Robson, Goodby Silverstein s.a) si este prima care include si o sectiune dedicata campaniilor internationale care nu s-au desfasurat in Marea Britanie.
{mosloadposition user10}